TrondG skrev:Kan noen si meg når denne kampen blir sendt i norsk tid? Jeg har blitt satt opp fra 11.45-18.15 14. mai, noe som er superkrise. Må få byttet så snart så mulig. Er det klokken 15 eller 16 den begynner?
JonC skrev: Fotballpuben i Bergen er vel en annen plass (med håp om tenner i behold etter kampen)
Er det så ille i Bergen?
men i en såpass stor by må det vel nesten være noen alternativer av den mer dannede sorten?
JonC skrev:Er det så ille i Bergen?
Som jeg skrev er jeg ikke akkurat stamgjest på denne puben. Det er kun det jeg får gjennom mates and media, bl.a leser jeg fra tid til annen at det utenfor (eller inne, eller i nærheten av )dette stedet har skjedd en episode som gjerne medfører at tannlege J. Eksel får overtidsbetaling. Nei, kanskje det er bare meg. På samme måte hørte jeg om bråk i Rosenkrantzgt. Oslo (Tordenskjold ligger vel i enden av den, eller begynnelsen) da vi besøkte tigerstaden for TG-Live og Norge-Danmark (som dessert) her i slutten av mars. Vi unslapp disse tumultene av den enkle årsak at vi ikke oppsøker slike eventer.
Nei, Bergen er nok en rolig og fin by i så måte. Men på alle steder der det er menn og mye alkohol, skjer det fra tid til annen at noen fyrer oppunder (Balotelli??)
Da blir det bråk.......
Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest