Manchester City - Stoke City

Her diskuterer vi alt som har med vårt kjære Stoke City FC å gjøre

Re: Manchester City - Stoke City

Innlegg onside » 08 Mar 2017, 20:08

Enig med mye her. Jeg også håper i det lengste at Arnie spiller, i alle fall så lenge han orker..... med Bruno ute, må vi ha fart og smartness i den bakre firer (er det mulig?) derfor mener jeg Muniesa sin fart blir viktig sålenge Showx og Cameron er litt for store og tunge, med andre ord litt for like. Det blir et poeng å ikke la Aguero stikke igjennom på direktespill, derfor blir det viktig å sette linja, og fortfølge han når han stikker. Til denne kampen er Adam på benken fra start i alle fall, han blir for omstendelig og treig mot topp-6 lagene. Punktum. To sittende midtbanespillere som får feie så godt de kan, med Allen som Box-til-box spiller. Croach, Barahino og Shaqiri kan komme inn og enevtuelt snu kampen, mens Affelay kan holde på ledelsen!!!! Jeg ville startet med dette laget.

...................Grant
Bardsley - ShawX - Muniesa - Pieters
............Whelan - Cameron
...... Arnautovic - Allen - Sobhi
.............Diouf
onside
Ivrig Stokie

Innlegg Lilledino » 08 Mar 2017, 20:18

Uansett får vi håpe at ShawX er disiplinert, ikke holder og gjøre noe dumt når han havner på etterskudd....
Proud to be a Potter !
Brukerens avatar
Lilledino
Ivrig Stokie

Innlegg Morten T. » 08 Mar 2017, 20:36

Jeg vil ha Crouch fra start her. Han er den spissen vi har som er best feilvendt og som oppspillspunkt. Det forutsetter dog at vi har løpssterke midtbanespillere som orker mye box-to-box.
Ligger laget kompakt, smart og riktig bakover så oppveier dette for mangel på hurtighet.

Bakromsspiss i denne kampen vil være klart best hvis vi tar ledelsen eller hvis vi holder nullen veldig lenge. Fram til det skjer så vil det ikke være noe bakrom å løpe i, fordi ManC ikke vil pushe opp med alt de har.

Denne kampen skal i utgangspunktet ikke Stoke ha så mye å hente, og uansett taktikk blir dette veldig vanskelig. Jeg tror mest på å gå ut med fokus på defensiv kontroll og ta de få mulighetene som vil by seg. Rett og slett gå for uavgjort og poeng.
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie

Innlegg Lilledino » 08 Mar 2017, 21:35

Berahino starter !!!
Proud to be a Potter !
Brukerens avatar
Lilledino
Ivrig Stokie

Forrige