Før Stoke-WBA

Her diskuterer vi alt som har med vårt kjære Stoke City FC å gjøre

Re: Før Stoke-WBA

Innlegg Morten T. » 28 Feb 2011, 20:26

Knut Ole skrev: Desverre synes ikke jeg han prestert under eksamen i det siste, og bl.a.surret på ganske opplagte skåringsmuligheter. Synes du holdningen hans under eksamen har vært helt OK de siste par månedene?
Det er uansett kvalitet, form, instilling NÅ som gjelder for å bidra i dagens match for laget vårt.

Jeg synes han har hatt en liten bølgedal de siste månedene, Men jeg mener at den DESIDERT vesentligste årsaken til det har vært( i mange år, egentlig ) den manglende støtten rundt seg. Har har gjort, og må gjøre, ting nærmest helt på egen hånd. Han er faktisk en av de svært få i Stoke-troppen som kan bryte et fasttømret mønster og fikse en seier helt alene. Han bør starte med Carew. De er pr. dato våre to beste spisser.
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie

Innlegg Morten T. » 28 Feb 2011, 20:39

Torleif skrev:Jeg har sympati med Kenwyne også. Føler at det er alt for tidlig å avskrive han.

Hvor lang tid og hvor mange sjanser bør rekordkjøpet med megalønn få før han avskrives?

Sidibe, f.eks., har 168(!) kamper for Stoke. Allikevel er det fortsatt en bunch med folk som, utrolig nok, faktisk ikke har mista trua på han.
Må Kenwyne opp i 100-150 kamper med slakk innsats, spenst som en gyngehest og skuddbein som en krøkke, FØR han avskrives? Eller kommer han til å "ta en Sidibe" å score i hver 14. kamp slik at tilhengerene hans( og manageren? ) kan si med dårlig skjult skadefryd: "Hva var det vi sa?"

Eg bare lurer... ;)
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie

Innlegg O2Stokie » 28 Feb 2011, 20:44

Klarer ikke la være å hive meg på Fuller- diskusjonen. Enig med Morten og flere at Fuller har vært vår beste og viktigste spiller det siste tiåret. Stemte på ham selv. Men... og her mener jeg at poenget er nå, her, idag, han HAR vært, dvs. han er det ikke lengre. Dessverre da han er den stærste helten for mange. Fuller spilte nesten samtlige kamper i forrige sesong, med bedre medspillere på midtbanen enn i vår første sesong i PL, og allikevel skåret han langt færre mål. Og i år har vi enda bedre midtbanespillere, og nå er han ikke fast på laget lengre. Hvis man klarer å se objektivt på spilleren Fuller og hva han leverer nå, så er det åpenbart at han ikke er like god/ sulten/ interessert lengre. Han presterer ikke på samme nivå lengre med bedre medspillere rundt seg.
Men, som sagt, han HAR VÆRT vår beste spiller, og jeg unner ham å komme innpå i kveld å skåre vinnermålet.
Uansett blir han nok solgt til sommeren, dessverre og leit, men sånn er livet. Det er nok det beste for KLUBBEN, Morten ;)
O2Stokie
Ivrig Stokie

Innlegg Svein Nilsen » 28 Feb 2011, 20:48

Jeg har vel tidligere uttrykt at en skadefri Fuller selvfølgelig skal starte HVER kamp. Han er vår desidert beste fotball SPILLER! Men, jeg har vel sett at etter surret rundt Søndre Land i overgangsvinduet er det vel tydelig på kroppsspråket til Ric at han ikke er helt fornøyd?
Han har nok også fler enn en sløv trening, men synd hvis han virket FOR uengasjert på lørdagens trening.
Jeg tipper denne start elveren i kveld;

Begovic
Wilson- Huth-Shawx-Pugh
Pennant-Delap-Whitehead-Ethers (Walters hvis Ethers skadet)
Fuller-Carew

Jeg antar at det blir 4-4-2 og spiss nr. 2 blir ikke Walters.

Goooaaarrrrnnnnnn STOKE 8-)
Svein Nilsen
Ivrig Stokie

Innlegg Morten T. » 28 Feb 2011, 20:49

Knut Ole skrev:Derfor....skuffelse å se så dårlig holdning hos min favorittspiller. Men, kanskje det kun er en slapp trening (som du antyder)?

Merkelig hvis Pulis og resten av apparatet var til stede at de ikke tok tak i dette? Vel og merke hvis de anså det som et problem...
Carew gikk jo også for å være en latsabb på trening i Villa. Etter at han hadde blitt husvarm.

Vel og merke... ;)
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie

Innlegg Torleif » 28 Feb 2011, 21:09

Morten T. skrev:
Torleif skrev:Jeg har sympati med Kenwyne også. Føler at det er alt for tidlig å avskrive han.

Hvor lang tid og hvor mange sjanser bør rekordkjøpet med megalønn få før han avskrives?

Sidibe, f.eks., har 168(!) kamper for Stoke. Allikevel er det fortsatt en bunch med folk som, utrolig nok, faktisk ikke har mista trua på han.
Må Kenwyne opp i 100-150 kamper med slakk innsats, spenst som en gyngehest og skuddbein som en krøkke, FØR han avskrives? Eller kommer han til å "ta en Sidibe" å score i hver 14. kamp slik at tilhengerene hans( og manageren? ) kan si med dårlig skjult skadefryd: "Hva var det vi sa?"

Eg bare lurer... ;)

Når det gjelder Sidibe, så har han sine begrensninger. Det er helt klart.
Men jeg mener at det er noe uforløst med Kenwyne. Han er helt klart nede i en bølgedal, men jeg har ikke gitt han opp enda. Han har potensiale som går utenpå de fleste i Stoke, men ett eller annet er det. For han virker umotivert og viljeløs. Så på Tv 2 igår, at Claus Lundekvam skulle til Stoke denne uka. Kanskje han kan klare å rette på psyken til Kenwyne ;)
Men er enig i at hvis han ikke viser bedre takter, så ligger ikke framtiden hans i Stoke.
Torleif
Ivrig Stokie

Innlegg Knut Ole » 28 Feb 2011, 21:15

Morten T. skrev:
Knut Ole skrev:Derfor....skuffelse å se så dårlig holdning hos min favorittspiller. Men, kanskje det kun er en slapp trening (som du antyder)?

Merkelig hvis Pulis og resten av apparatet var til stede at de ikke tok tak i dette? Vel og merke hvis de anså det som et problem...
Carew gikk jo også for å være en latsabb på trening i Villa. Etter at han hadde blitt husvarm.

Vel og merke... ;)

Han fikk selvsagt medlinger og coaching av trenerapparatet. Så ikke Pulis på på feltet den tiden jeg var der, men hilste på han rett i etterkant.
Knut Ole
Ivrig Stokie

Innlegg Morten T. » 28 Feb 2011, 21:18

O2Stokie skrev:Klarer ikke la være å hive meg på Fuller- diskusjonen. Enig med Morten og flere at Fuller har vært vår beste og viktigste spiller det siste tiåret. Stemte på ham selv. Men... og her mener jeg at poenget er nå, her, idag, han HAR vært, dvs. han er det ikke lengre. Dessverre da han er den stærste helten for mange. Fuller spilte nesten samtlige kamper i forrige sesong, med bedre medspillere på midtbanen enn i vår første sesong i PL, og allikevel skåret han langt færre mål. Og i år har vi enda bedre midtbanespillere, og nå er han ikke fast på laget lengre. Hvis man klarer å se objektivt på spilleren Fuller og hva han leverer nå, så er det åpenbart at han ikke er like god/ sulten/ interessert lengre. Han presterer ikke på samme nivå lengre med bedre medspillere rundt seg.
Men, som sagt, han HAR VÆRT vår beste spiller, og jeg unner ham å komme innpå i kveld å skåre vinnermålet.
Uansett blir han nok solgt til sommeren, dessverre og leit, men sånn er livet. Det er nok det beste for KLUBBEN, Morten ;)

Jeg er villig til å selge hvem som helst i klubben, jeg. For å gjøre den bedre.
MEN å kvitte seg med spillere som Fuller og Tuncay FØR man kvitter seg med f.eks. Walters og Sidibe? Og uten å hente inn noen med tilnærmelsesvis samme egenskaper? Det velger jeg å kalle kalkulert galskap...

For å spille ballen i retur: Er du villig til å tuppe Jones på hue og ræva ut etter det som vel må ha fortona seg som en svært skuffende sesong og feilslåtte forventninger? For å gjøre KLUBBEN bedre?
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie

Innlegg Knut Ole » 28 Feb 2011, 21:28

Fuller er i klubben.
Carew er tilvekst.
Knut Ole
Ivrig Stokie

Innlegg Morten T. » 28 Feb 2011, 21:33