Ny hjemme- og bortedrakt lansert

Her diskuterer vi alt som har med vårt kjære Stoke City FC å gjøre

Re: Ny hjemme- og bortedrakt lansert

Innlegg Richard Prestegård » 29 Mai 2015, 08:54

Morten T. skrev:Jeg har til dels vært gjennom det i denne debatten her( og mange ganger før i forskjellige settinger ), men etter de siste dagers avsløringer om det pill råtne systemet i FIFA så MÅ fotballen reguleres og kontrolleres bedre!
Dette er skikkelig svinske greier og er nok et bevis på hvor galt det kan bære av sted hvis man gir for mye makt til de vi i hine, hårde dager kalte for "blårussen".
Fotballen er i ferd med å råtne på rot og det må en real revolt til for å få den tilbake på sporet igjen. Når de som sitter på toppen, tradisjonen tro godt gjemt inne i dresser og med pomadert hår, bedriver utstrakt korrupsjon i en av verdens mektigste idrettsorganisasjoner så er det faktisk et ganske stort og alvorlig samfunnsproblem. Her skal USA( og FBI ) få ros for å ha tatt et høyst nødvendig grep og håpet er at sporten etter hvert kan finne tilbake til seg sjøl igjen.
Mang en gang har jeg blitt beskyldt for å være "gammeldags" og "lite fremtidsrettet" når jeg har påpekt ukulturen innenfor og rundt fotballsporten både på og av banen, men med de siste dagers avsløringer friskt i minne så synes jeg faktisk det framstår som hedersbetegnelser. :)

Fei ut de dresskledde pampene som med klam hånd styrer fotballsporten i dag og få inn reguleringer og folk med et edelt sinn( type Vaclav Havel, Nelson Mandela ). Hvis de finnes, da...

Sorry, måtte ut...eller glem sorry. Det holder med måtte ut. :mrgreen:

Kunne ikke vært mer enig, Morten. Det er trist at pamper skal ødelegge fotballen. La oss håpe toppen er nådd og at vi gradvis begynner å bevege oss mot slik fotballen skal være. Av supportere og for supportere. Så får vi se om Sepp Blatter får fortsette som president etter valget i dag, men om han blir kaster ut, håper jeg ikke det blir en "en-didaktor-ut-for-en-annen-didaktor". La det komme ut, Morten. Fotballen trenger at vi står opp mot korrupsjonen!
STOKE CITY - SEEING IS BELIEVING
Richard Prestegård
Ivrig Stokie

Innlegg Lilledino » 20 Jun 2015, 10:46

Apropos drakt...
Jeg skal til London o sommer, og lurer på om det er noen som vet om butikker som selger Stoke drakter her ?

På Lilywhites har de jo bare de kjedelige store...
Proud to be a Potter !
Brukerens avatar
Lilledino
Ivrig Stokie

Innlegg Richard Prestegård » 20 Jun 2015, 13:04

Lilledino skrev:Apropos drakt...
Jeg skal til London o sommer, og lurer på om det er noen som vet om butikker som selger Stoke drakter her ?

På Lilywhites har de jo bare de kjedelige store...

Akkurat det har jeg undret meg over mye, men det er nærmest umulig å oppdrive en Stoke-drakt i London. Jeg har lett og lett de gangene jeg har vært der, men har aldri lyktes i å finne en :shock:
Richard Prestegård
Ivrig Stokie

Innlegg Morten T. » 30 Apr 2016, 15:50

Har jo sett rykter på det en god stund at Stoke skal bytte draktleverandør. Denne gang fra New Balance til Macron. Ryktene om dette har tiltatt de siste dagene og det påstås fra flere hold at nyheten slippes i løpet av neste uke.
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie

Innlegg Richard Prestegård » 30 Apr 2016, 15:59

Mener det stod noe om 3.5 eller hvor draktene skulle lanseres. Macron er ganske ukjent for min del, men det er vel fort en mer lukrativ avtale derfra som gjør at Stoke bytter. Kan ikke se at det har vært noen store problemer med New Balance.
Richard Prestegård
Ivrig Stokie

Innlegg radiola » 01 Mai 2016, 19:18

Vi toppet vel de fleste listene i år for peneste hjemmedrakt? Bortedrakta ble også godt mottatt av motepolitiet. Og så lenge vi styrer unna v-hals er jeg greit fornøyd!
radiola
Ivrig Stokie

Forrige

Gå til Om Stoke

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest