Før Stoke-Wigan

Her diskuterer vi alt som har med vårt kjære Stoke City FC å gjøre

Re: Før Stoke-Wigan

Innlegg Morten T. » 31 Des 2011, 01:27

Enig med begge to forannevnte. Vi sliter en god del mot de svakere lagene. 0-5 mot Bolton var absurd og sjokkerende. Kampene mot Swansea, QPR og Norwich var også slette og kampen mot Blackburn var faktisk heller ikke overkjørsel. Kan dette skyldes noe såpass enkelt som at Stoke ikke er godt nok forspent med individuelle ferdigheter til å føre en kamp mot antatt svakere motstand? Eller er det hele mer komplekst enn som så?

Det blir et ekstra glass med prosecco i morra hvis vi tauer inn 3 poeng på årets siste dag. ;)
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie

Innlegg TrondG » 31 Des 2011, 03:51

Er veldig spent foran både denne og neste kamp. Hanker vi inn seks poeng, har jeg stor tro på at vi kan holde tritt med topp 10. Håper at Crouch kan spille, men forstår at han er høyst usikker - dumt. Starter Jones bør han vise at han faktisk kan score mål, men jeg håper å få se Fuller i aksjon utover i kampen.

Har en relativt god magefølelse for denne, og her bør vi ta 3 poeng!
UTMP
Brukerens avatar
TrondG
Ivrig Stokie

Innlegg Svein Nilsen » 31 Des 2011, 10:08

Det er jo slike kamper vi SKAL vinne for å "bevise" at vi er et topp10 lag. Men, vi har slitt voldsomt mot lagene på nedre halvdel denne sesongen, og med et par unntak har vi fått grisebank og/eller blitt overkjørt! 2-14 og 0 poeng i kampene mot bunnlagene Bolton, Sunderland, Swansea og QPR er uhyggelige greier. Mye av årsaken er at vi ikke tør/klarer/vil ligge høyt i banen og vinne tilbake ballen i gunstige posisjoner. Vi legger oss dypt og lar motstanderne ha ballen i 60% av kampen, og våre 40% blir stort sett sølt bort på innkast............!
Det merkelige er at vi nå endelig har fått en del fotballSPILLERE på laget, men allikevel klarer vi ikke å trille kula noe særlig rundt. Virker som kommandoen fra øverste hold er klar; ligg lavt, løp og kjemp, spark ballen så langt du klarer og håp på en dødball eller et innkast. Men så lenge vi får poeng, med andre ord banker Wigan og Blackburn, så spiller det ingen trille for; WE ARE STOKE CITY, WE PLAY HOW WE WANT!!

Lykke til alle Stokies, og ha et GODT NYTT STOKE ÅR - 2011 har vært fantastisk og 2012 skal bli enda bedre 8-)
Svein Nilsen
Ivrig Stokie

Innlegg Josef » 31 Des 2011, 10:44

Får desverre ikke sett denne kampen da jeg havner i middag med familien (desverre) Noen ganger får enn rett å slett ikke snodd seg unna :evil:

Hadde satt kjempepris på om noen kunne sendt meg et par sms hvis vi skulle greie å ordne oss mål i kampen!
900 23 901 På forhånd mange takk!
Josef
Ivrig Stokie

Forrige

Gå til Om Stoke

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest