Det går mot Palacios sin første start i PL for Stoke. Whelan og Delap sliter med skader.:
http://www1.skysports.com/football/news/11095/7388740/
mfkpotter skrev:I mine øyne så er Stoke totalt sjanseløse i kveld, og 10000.- kr på City seier med minst 2 mål ikveld gir pene 6200.- i netto gevinst.
Morten T. skrev:mfkpotter skrev:I mine øyne så er Stoke totalt sjanseløse i kveld, og 10000.- kr på City seier med minst 2 mål ikveld gir pene 6200.- i netto gevinst.
10 000 spenn for å tippe er litt utenfor min økonomiske liga.
Men mitt prinsipp har vært, er, og kommer alltid til å være å aldri tippe i mot egne lag( Stoke og Skeid ), uavhengig hvor mye som ligger i potten. Jeg prøvde det en gang for mange år siden, men( og her kødder jeg faktisk ikke ) fikk fysisk vondt og greide ikke å sette kryss for en seier på motstanderen.
For meg hadde Barcelona-Skeid vært en UB på kupongen. Reinspikka idioti selvsagt, men følelsen hadde uansett vært god og i hvertfall bedre enn at jeg skulle taua inn et par laken på å ha tippa mot favorittlagene.
Det er mange andre objekter å spille på. Tap for Vålerengen eller Manchester United er en god start...
Morten T. skrev:Det går mot Palacios sin første start i PL for Stoke. Whelan og Delap sliter med skader.:
http://www1.skysports.com/football/news/11095/7388740/
Svein Nilsen skrev:Jeg har trua, uansett! Har tapt fryktelig ofte (ikke mange penger, men mange ganger) på Stoke de siste 40 åra! Tipper selvfølgelig heller ALDRI i mot Stoke, vurderer jo en halvgardering i ny og ned men det er da i kamper som den i kveld. Blir jo ofte oppgitt og mest irritert når TP tar ut et defensivt lag som spiller ultradefensivt på bortebane. Spesielt når det viser seg at når vi tør (som er betydeligere sjeldnere enn når vi må....) så kan vi lykkes. Andre omgang mot Wolves var et godt eksempel i så måte.
I kveld håper jeg TP velger Upson fremfor Woodgate, beholder Shotton på backen og starter med Pennant. Sentralt regner jeg med Whitehead og Palacios, men jeg håper at Whelan er klar? På topp er det på tide med en Walters pause, men han må nok med for å få den defensive løpskraften.
Uansett, vi vinner 1-0.......................
Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest