Før Manchester City-Stoke

Her diskuterer vi alt som har med vårt kjære Stoke City FC å gjøre

Re: Før Manchester City-Stoke

Innlegg Morten T. » 20 Des 2011, 21:59

Det går mot Palacios sin første start i PL for Stoke. Whelan og Delap sliter med skader.:
http://www1.skysports.com/football/news/11095/7388740/
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie

Innlegg mfkpotter » 21 Des 2011, 12:03

Hvis det er en kamp som Stoke er sjanseløse i, så vil jeg si at er i denne kampen.
Man City har blandet små teknikere med store sterke gutter, at de i tilegg har stor fart gjør Man City til ligaens beste lag.

Jeg har tidligere slaktet Pulis for sin elendige taktikk på bortebane, i kveld så bør han spare de antatt beste slik at alle er 100% til 2.juledag.
I mine øyne så er Stoke totalt sjanseløse i kveld, og 10000.- kr på City seier med minst 2 mål ikveld gir pene 6200.- i netto gevinst.
mfkpotter
Ivrig Stokie

Innlegg Morten T. » 21 Des 2011, 15:36

mfkpotter skrev:I mine øyne så er Stoke totalt sjanseløse i kveld, og 10000.- kr på City seier med minst 2 mål ikveld gir pene 6200.- i netto gevinst.

10 000 spenn for å tippe er litt utenfor min økonomiske liga.
Men mitt prinsipp har vært, er, og kommer alltid til å være å aldri tippe i mot egne lag( Stoke og Skeid ), uavhengig hvor mye som ligger i potten. Jeg prøvde det en gang for mange år siden, men( og her kødder jeg faktisk ikke ) fikk fysisk vondt og greide ikke å sette kryss for en seier på motstanderen.
For meg hadde Barcelona-Skeid vært en UB på kupongen. Reinspikka idioti selvsagt, men følelsen hadde uansett vært god og i hvertfall bedre enn at jeg skulle taua inn et par laken på å ha tippa mot favorittlagene. :mrgreen:

Det er mange andre objekter å spille på. Tap for Vålerengen eller Manchester United er en god start... ;)
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie

Innlegg mfkpotter » 21 Des 2011, 15:57

Morten T. skrev:
mfkpotter skrev:I mine øyne så er Stoke totalt sjanseløse i kveld, og 10000.- kr på City seier med minst 2 mål ikveld gir pene 6200.- i netto gevinst.

10 000 spenn for å tippe er litt utenfor min økonomiske liga.
Men mitt prinsipp har vært, er, og kommer alltid til å være å aldri tippe i mot egne lag( Stoke og Skeid ), uavhengig hvor mye som ligger i potten. Jeg prøvde det en gang for mange år siden, men( og her kødder jeg faktisk ikke ) fikk fysisk vondt og greide ikke å sette kryss for en seier på motstanderen.
For meg hadde Barcelona-Skeid vært en UB på kupongen. Reinspikka idioti selvsagt, men følelsen hadde uansett vært god og i hvertfall bedre enn at jeg skulle taua inn et par laken på å ha tippa mot favorittlagene. :mrgreen:

Det er mange andre objekter å spille på. Tap for Vålerengen eller Manchester United er en god start... ;)

Skjønner veldig godt hva du mener (UB på Barcelona-Skeid var dristig), men det blir jo litt vinn/vinn situasjon da. Ok, Stoke taper men du vinner penger.
I dette tilfellet så ville en 1-0 seier til City være en mega katastrofe :lol:
mfkpotter
Ivrig Stokie

Innlegg torage » 21 Des 2011, 17:22

Morten T. skrev:Det går mot Palacios sin første start i PL for Stoke. Whelan og Delap sliter med skader.:
http://www1.skysports.com/football/news/11095/7388740/

Har lenge ventet på at Palacios skal få prøve seg fra start. Det er på høy tid at han begynner å markere seg, ellers blir også han et av ganske mange bomkjøp etterhvert. Men han har vært positiv i de få innhoppene han har hatt i den senere tid, så det er lov å håpe. Samtidig så kunne det ikke vært vanskeligere kamp å komme inn og vise at han fortjener en plass i første 11-eren.
torage
Ivrig Stokie

Innlegg Svein Nilsen » 21 Des 2011, 19:27

Jeg har trua, uansett! Har tapt fryktelig ofte (ikke mange penger, men mange ganger) på Stoke de siste 40 åra! Tipper selvfølgelig heller ALDRI i mot Stoke, vurderer jo en halvgardering i ny og ned men det er da i kamper som den i kveld. Blir jo ofte oppgitt og mest irritert når TP tar ut et defensivt lag som spiller ultradefensivt på bortebane. Spesielt når det viser seg at når vi tør (som er betydeligere sjeldnere enn når vi må....) så kan vi lykkes. Andre omgang mot Wolves var et godt eksempel i så måte.
I kveld håper jeg TP velger Upson fremfor Woodgate, beholder Shotton på backen og starter med Pennant. Sentralt regner jeg med Whitehead og Palacios, men jeg håper at Whelan er klar? På topp er det på tide med en Walters pause, men han må nok med for å få den defensive løpskraften.
Uansett, vi vinner 1-0....................... 8-)
Svein Nilsen
Ivrig Stokie

Innlegg -Tottal- » 21 Des 2011, 21:44

Svein Nilsen skrev:Jeg har trua, uansett! Har tapt fryktelig ofte (ikke mange penger, men mange ganger) på Stoke de siste 40 åra! Tipper selvfølgelig heller ALDRI i mot Stoke, vurderer jo en halvgardering i ny og ned men det er da i kamper som den i kveld. Blir jo ofte oppgitt og mest irritert når TP tar ut et defensivt lag som spiller ultradefensivt på bortebane. Spesielt når det viser seg at når vi tør (som er betydeligere sjeldnere enn når vi må....) så kan vi lykkes. Andre omgang mot Wolves var et godt eksempel i så måte.
I kveld håper jeg TP velger Upson fremfor Woodgate, beholder Shotton på backen og starter med Pennant. Sentralt regner jeg med Whitehead og Palacios, men jeg håper at Whelan er klar? På topp er det på tide med en Walters pause, men han må nok med for å få den defensive løpskraften.
Uansett, vi vinner 1-0....................... 8-)

Har forlengst slutta å tippe på Stoke matcher når det gjelder Odds og Norsk Tipping.. Skuffelsen blir dobbel når "the mighty potters" :shock: taper eller mister et uventet poeng, og hvis jeg også skulle tape spenn når reusultatet blir nedslående. Det kan likevel være verd ta et veddemål på kanske 500 bolts på sparket noen minutter FØR en Stoke kamp, men det er jo kanskje en annen greie ? Gøy skal det være uannsett. Og ikke minst det å leve litt i nuet en gang iblandt.
Brukerens avatar
-Tottal-
Ivrig Stokie

Forrige

Gå til Om Stoke

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest