Mama ...

Her diskuterer vi alt som har med vårt kjære Stoke City FC å gjøre

Re: Mama ...

Innlegg kjartan » 04 Jan 2012, 22:42

Det jeg lurte på var om noen av dere kjenner til hvor lenge Sidibe blir borte etter den siste skaden.....
kjartan
Ivrig Stokie

Innlegg Knut Ole » 04 Jan 2012, 22:46

kjartan skrev:Det jeg lurte på var om noen av dere kjenner til hvor lenge Sidibe blir borte etter den siste skaden.....

You name it..... Sorry, jeg har ikke fakta om det.
Knut Ole
Ivrig Stokie

Innlegg Morten T. » 05 Jan 2012, 01:07

Knut Ole skrev:SELVSAGT skal supportere kunne ytre meninger og tanker omkring klubben, vi er jo navet i maskineriet. Dette hører vi jo fra Stoke ledelsen i SCFC OG de mener det. I november representerte jeg SCSCoN sammen med noen andre Stoke-supp.klubber i møte med klubbledelsen på Britannia før QPR-matchen, i et forsøk på å reetablere fans forum. Hva? Jo en møteplass mellom nettopp klubb og supportere for å diskutere likt og ulikt. BRA!
(virkelig flott at vi / SCSCoN fikk anledning til å bidra inn i dette forarbeidet).
I mål.
Amen!
Og det er bra.

Jeg tror bare ikke slikt "fans forum" i regi av klubben vil være rette plass å dra opp konkrete spørsmål om f.eks. Sidibes utilstrekkelighet, Pulis sin taktikk i bortemøtet mot Bolton eller hvorfor James Beattie forlot klubben...
Jeg tror et slikt forum vil ta for seg saker av litt mere generell art. Som f.eks. billettpriser, utforming av supporterutstyr, handicaptribuner, pakketilbud, reisetilbud, familietilbud, tilgang til arkiver, møte med gamle helter osv., osv. Og det er selvfølgelig et suverent tiltak.

Men jeg tror det er greit at det ene holdes adskilt fra det andre. Ellers så kan det fort bli såkalt "polsk riksdag" av det hele...
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie

Innlegg Knut Ole » 05 Jan 2012, 13:59

Stemmer....og enig! Det er nok ikke alle tema som hører hjemme på agendaen der, og det var vel litt av grunnen til at det for en stund siden ble lagt ned - klubben opplevde forumet i en viss grad å være en lite konstruktiv klagemur. De generelle temaene du nevner er aktuelle, og ingen manager hadde holdt ut å ha allmannamøter med fansen før et hvert laguttak og disposisjoner, det ville blitt absurd og sansynligvis endt dårlig.
Men mange klubber har i tillegg type arena en gang eller to i sesongen alà "meet the manager" eller "Martin stiller på Bohemen" etc. etc. hvor grasrota har anledning til alt fra å ta bilder og få autografer til å vrenge seg omkring taktikk og feilslåtte spillerkjøp og i det hele tatt misèrer.
Knut Ole
Ivrig Stokie

Forrige

Gå til Om Stoke

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest