Billetter til finalen

Her diskuterer vi alt som har med vårt kjære Stoke City FC å gjøre

Re: Billetter til finalen

Innlegg Knut Ole » 25 Apr 2011, 14:56

Vi skal ta en runde på det rett etter påske, gutter.

Så langt er det stille, helt tyst, fra SCFC. Altså....i forhold til vår henvendelse om billetter. Jeg har i dag gjort en forsiktig påminnelse etter forespørselen som ble sendt for en uke siden, men har samtidig stor forståelse for at det skjer mye på Britannia noe som medfører at vårt spørsmål om billetter ikke er helt øverst i bunken der borte. Det hadde vært helt KNALL å få dette til, men her er nåløyet om + 25.000 billetter såååå trangt.
Første salgsdag er forøvrig først om en uke.
Knut Ole
Ivrig Stokie

Innlegg mahoney » 25 Apr 2011, 23:16

Venter i spenning... Krysser alt en har av fingre og tær for at vi blir tilgodesett med noen billetter. Registrerer at norske Man. city supporterklubben har fått tildelt 56 stk billetter som de har fordelt. Får håpe Stoke ikke er noe dårligere...
mahoney
Ivrig Stokie

Innlegg Morten T. » 25 Apr 2011, 23:34

mahoney skrev:Venter i spenning... Krysser alt en har av fingre og tær for at vi blir tilgodesett med noen billetter. Registrerer at norske Man. city supporterklubben har fått tildelt 56 stk billetter som de har fordelt. Får håpe Stoke ikke er noe dårligere...

Norske Man City-supportere har nok hatt gode kontakter i klubben i en årrekke. Vi har hatt det en ganske kort stund, men det gjøres likevel forsøk...
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie

Innlegg Stoke - HamKam » 27 Apr 2011, 09:48

For noen år siden ble jeg tipset av Per (Stoke supporter i mange år og som tidligere har jobbet i Liverpoolreiser) om en tidligere arbeidskollega av ham (James), som kunne formidle billetter til alle kamper. Jeg har benyttet meg av ham 8-10 ganger de siste årene, og han er 100 % til å stole på. Det er i allefall min erfaring, og Per kjenner ham jo godt !

James er bosatt i Liverpool, men reiser likevel til London og leverer billettene egenhendig til deg på hotellet (på større arrangementer). Hvis du skal ha levert billettene på kampdagen må du betale i forkant, men hvis billettene kan leveres 1-2 dager før kampdagen, så møter du ham på hotellet og betaler ham direkte samtidig med at du mottar billettene.

Til semifinalekampen mellom Manchesterlagene fikk jeg billetter til 200 pund som var pålydende 50 pund. Dyrt JA, men likevel billigere og tryggere enn hos mange andre agenter. Når man hensyntar at han tar en viss risiko ved å kjøpe disse billettene, han skal leve av dette, han reiser T/R Liverpool og LOndon og møter deg på hotellet, så synes jeg ikke dette er noen upris. Jeg har også alltid fått svært gode billetter gjennom James.

Jeg skal oprereres neste uke og får således ikke med meg finalen på Wembley, men hvis dere er mange som ønsker billetter gjennom James, så ta kontakt med meg snarest mulig så kan jeg sette opp en samlet bestilling og kanskje kan jeg få til en gunstig avtale for dere.
Stoke - HamKam
Ivrig Stokie

Innlegg Morten T. » 27 Apr 2011, 10:39

Bare for å understreke en gang for alle:
Styret i SCSCoN vil ikke anbefale noen medlemmer å benytte seg av svartebørshandel eller handel som tenderer mot dette.
Man løper da en risiko for falske billetter og i tillegg er det kriminelt. Slik handel gjøres på egen risiko med de evt. konsekvenser det måtte medføre.
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie

Innlegg mahoney » 27 Apr 2011, 11:40

Jeg har i dag gjort en forsiktig påminnelse etter forespørselen som ble sendt for en uke siden,[

Av med silkehanskene... Nå er det bare å trøkke på! Bruk alle argumenter du har. Økning i supporterskaren, salg av effekter, drakter, you name it!
Ring de, send eposter, fax, telex, telegram.....I det hele tatt.. Det som skal til! :)
Trenger du hjelp så bidrar jeg mer enn gjerne... Regner med hvis vi ikke hører noe denne uken så er toget gått..
mahoney
Ivrig Stokie

Innlegg torage » 27 Apr 2011, 13:26

Hei Stoke - Hamkam
Det kan absolutt være interessant med at du formidler kontakt og bestiller billetter, men jeg ønsker å avvente noen dager til hva supporterklubben får av tilbakemelding. Vi er som sagt to førstereissupportergutter, som har bestilt flybilletter og som veldig gjerne skulle fått billetter når vi først skal reise over. Når vil du senest måtte gjøre en bestilling og har du et mobilnr jeg kan treffe deg på?
torage
Ivrig Stokie

Innlegg Stoke - HamKam » 27 Apr 2011, 13:40

Morten T. skrev:Bare for å understreke en gang for alle:
Styret i SCSCoN vil ikke anbefale noen medlemmer å benytte seg av svartebørshandel eller handel som tenderer mot dette.
Man løper da en risiko for falske billetter og i tillegg er det kriminelt. Slik handel gjøres på egen risiko med de evt. konsekvenser det måtte medføre.

Er enig med Morten her, men det er ikke alt salg som er svartebørshandel. Den agenten som jeg bruker er etter sigende ansatt i Liverpoolreiser, - en aktør som jeg anser som seriøs, og jeg har inntil nå betvilt at han/de driver på kanten av regelverket, men det kan jeg selvsagt ikke garantere. Jeg kjenner ikke godt nok til hvor grensene går mellom hva som er svartebørs og hva som ikke er det, men jeg vet at det er tillatt å plusse på visse administrasjonskostnader, dekning av utgifter til videresalg, transport og lønninger. Etter hva jeg har forstått så er Liverpoolreiser et norskeid selskaper som er registrert i Brønnøysundregisteret og da regner jeg med at ting er OK.

Når det er sagt så har jeg nå fått opplyst at billettprisene koster 750 pund på langsidene og 675 pund bak mål, så da får hver og en gjøre seg opp sin egen mening om hva som er hva. Jeg synes dette begynner å lukte og vil ikke lenger stå som kontaktperson. Håper likevel at det ordner seg for de som ønsker å reise over !
Stoke - HamKam
Ivrig Stokie

Innlegg Stoke - HamKam » 27 Apr 2011, 14:55

Mente å skrive "inntil nå IKKE betvilt ..."
Stoke - HamKam
Ivrig Stokie

Innlegg jørgen » 27 Apr 2011, 15:46

Fikk skaffet billetter til finalen, men det er ikke med Stoke-supporterne! Må sitte med de uten mening :P men men kamp er kamp, og massivt blir det :D
"Fuller is not a great goal scorer, just a scorer of great goals"
jørgen
Ivrig Stokie

ForrigeNeste

Gå til Om Stoke

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest