FØR FA-CUPFINALEN STOKE - MANCHESTER CITY

Her diskuterer vi alt som har med vårt kjære Stoke City FC å gjøre

Re: FØR FA-CUPFINALEN STOKE - MANCHESTER CITY

Innlegg bjørn123 » 19 Apr 2011, 08:00

Billett eller ikke billet så skal iallefall jeg reise over om ikke for annet enn å kjenne på stemningen før og etter kampen.
Det blir neppe aktuelt for meg å punge ut f.eks. 5,000,- for å se kampen live, men selvsølglig er jeg villig til å strekke meg langt her.
Jeg tror også at supporterkluben får problemer med å skaffe nok billetter, men noen billetter er sikkert mulig å skaffe. Si f. eks at styret klarer å skaffe en 40 billetter - er det noen som har en rettferdig måte å fordele disse ut på??
bjørn123
Ivrig Stokie

Innlegg torage » 19 Apr 2011, 08:41

jeg har full forståelse for at det blir vanskelig å skaffe billetter, iallefall så alle blir fornøyd. Vi er nok mange som har en drøm om å få oppleve denne finalen, enten en har vært over både titt og ofte, eller aldri somlet seg/hatt anledning til å komme seg over. Jeg har ikke noen fasit på hvordan en kan fordele et begrenset antall billetter på medlemmene sånn i farten. Jeg for min del reiser på påskefjellet, og vil nok fra i morgen være mer eller mindre uten nettilgang til påsken er over.
Jeg ønsker iallefall å stå på en slik liste, og hvis dere legger ut en slik liste, så hadde det kanskje ikke vært så dumt å vente til påskehelgen er over, da vi sikkert er flere som reiser på påskeferie med elller uten nett tilgang.

Londonturen er bestilt. Jeg har fått med meg en annen stoketilhenger og barndomskompis hvor vi hadde det mye moro med disse Leeds, Liverpool, Man U tilhengerne på ungdomsskolen og oppover, så klart det hadde vært en drøm å få oppleve en slik finale sammen. Men vi får se. Som jeg skjønner, så går vel disse svartebørsbillettene til svimlende summer.........
torage
Ivrig Stokie

Innlegg Morten T. » 19 Apr 2011, 08:41

Nå begynner jeg å bli tom for cash, så denne har jeg neppe råd til( hvis ikke Norsk Tipping står meg bi ), men det å være på plass på semifinalen var helt magisk og ligger helt på topp av opplevelser i livet, så jeg er uansett god og mett nå.

Fantastisk med så mange Stokies og så mange nordmenn! A very, very nice day out! :D

Kom hjem sent i går kveld etter å ha "reparert" med en god del ale og pub-mat utover dagen i London.

Stolt og glad!
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie

Innlegg Svein Nilsen » 19 Apr 2011, 09:25

Hvilken fantastisk opplevelse det var på Wembley på søndag. Helt uvirkelig! Det blir som Richard skriver veldig vanskelig å få billetter til finalen da klubben jo får betydelig færre billetter da! Knut Ole i Supporterklubben har allerede oversendt en forespørsel til vår kontakt i klubben og vi får håpe på et godt resultat! En ting som vel ikke blir noe problem i finalen men som irriterer meg grenseløst er at det var 11.000 tomme seter på semifinalen, enda den var "utsolgt"!!!! FA må jo sette en form for regler i forhold til billettsalg. Bolton må da selge sine billetter seksjonssvis slik at tribuneseksjonene fylles opp en etter en! Da kunne jo Stoke fått minst 5.000 billetter til. Nå satt det tusenvis av Stoke supportere hjemme i Stoke-on-Trent, og andre steder i verden uten billett fordi kampen var "utsolgt"! Jævlig irriterende! Også ubrukte sponsorbilletter (de var det også mange av) bør jo selges!
Til sist en rettelse til Richard og kampreferatet; 5-0 er riktignok den største semifinalen siden 1939, men ikke de største i historien. Newcastle banket Fulham 6-0 i 1909. Men, jeg er relativt fornøyd med 5-0.......... :D
Svein Nilsen
Ivrig Stokie

Innlegg Morten T. » 19 Apr 2011, 09:40

Svein Nilsen skrev:Hvilken fantastisk opplevelse det var på Wembley på søndag. Helt uvirkelig! Det blir som Richard skriver veldig vanskelig å få billetter til finalen da klubben jo får betydelig færre billetter da! Knut Ole i Supporterklubben har allerede oversendt en forespørsel til vår kontakt i klubben og vi får håpe på et godt resultat! En ting som vel ikke blir noe problem i finalen men som irriterer meg grenseløst er at det var 11.000 tomme seter på semifinalen, enda den var "utsolgt"!!!! FA må jo sette en form for regler i forhold til billettsalg. Bolton må da selge sine billetter seksjonssvis slik at tribuneseksjonene fylles opp en etter en! Da kunne jo Stoke fått minst 5.000 billetter til. Nå satt det tusenvis av Stoke supportere hjemme i Stoke-on-Trent, og andre steder i verden uten billett fordi kampen var "utsolgt"! Jævlig irriterende! Også ubrukte sponsorbilletter (de var det også mange av) bør jo selges!
Til sist en rettelse til Richard og kampreferatet; 5-0 er riktignok den største semifinalen siden 1939, men ikke de største i historien. Newcastle banket Fulham 6-0 i 1909. Men, jeg er relativt fornøyd med 5-0.......... :D

Og mens vi er inne på det: Spesifikt takk til deg og Knut Ole som jeg vet sto på som bare rakker`n for å ordne billetter til semi`n! :D
Folk som bruker av sin egen fritid for å glede, og gjøre noe postivt, for andre får meg til å fryse like mye på ryggen som når Stoke vinner 5-0. :P
Takk igjen, gutter! ;)
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie

Innlegg Morten T. » 19 Apr 2011, 09:59

torage skrev:
gunny skrev:
kjartan skrev:Jeg har i alle fall kjøpt flybilletter til finalehelgen. Satser på at det ordner seg med kampbilletter... :-)

Samme her, flybilletter bestilt og så får vi krysse fingene for billetter til finalen!

Følger nok opp her også. Så får det briste eller bære med billetter 8-) Må bare avklare avreisedag. Har dere spesielle områder dere finner hotell?

Jeg bodde her:
http://www.ibishotel.com/gb/hotel-3141- ... ndex.shtml

Ca. 200 meter fra Wembley. Proppfullt med folk fra Manchester på lørdag( den dagen ble brukt i sentrum ). På søndag var det fullt av Stoke-og Boltonfans. Veldig hyggelige folk både fra Stoke og Bolton og fullt trøkk i loungen/baren føre match hvor det var allsang på "Hate Man United" :mrgreen: .

Hotellet er helt greit. Dårlig frokost( who cares? ) som koster 7 pund. Ca. 10 minutter å gå til the Tube( den beste måten å bevege seg på i London ). Tror du må være kjapp hvis du vil ha rom der, men da får du virkelig bra stemning på kjøpet! :D
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie

Innlegg Ovis » 19 Apr 2011, 12:42

Da var flybilletten bestilt. Dette blir bare heilt fantastisk. Fant ut at når lillebror min hadde bestilt flybilettene så MÅTTE eg bare bli med. Gleder meg som ein unge. :D :D :D
Come on Stoke City
Ovis
Ivrig Stokie

Innlegg TrondG » 19 Apr 2011, 14:11

Har vurdert å reise bort med en kompis; hvilken opplevelse det ville vært å se Stoke live for første gang i FA-cup finalen! Men, å fly bort fredag og hjem igjen lørdag fra Flesland vil i beste fall koste meg i underkant av 2000 kr, og da flyr vi bort sent og hjem igjen tidlig. Å fly bort fredagsmorgen og hjem igjen søndagskveld blir dyrt, da kryper prisene opp mot 3000. Skal også bestille billetter til Sonisphere Festival i Knebworth til sommeren, så for meg strekker nok ikke økonomien til. Jeg får heller prøve å skape god stemning hjemme i stuen, og håper alle som reiser bort får seg enda (?) en opplevelse for livet!
UTMP
Brukerens avatar
TrondG
Ivrig Stokie

Innlegg mfkpotter » 19 Apr 2011, 15:10

Dette blir en stor begivenhet for alle Stokies, synd at så få "supportere" kan se denne kampen live. Blir vel 5000 tomme seter som skulle ha vært fylt opp av sponsorer i finalen også.

Det verste med denne kampen er at Englands dårligste dommer Martin Atkinson skal dømme den :evil: :evil:
mfkpotter
Ivrig Stokie

Innlegg Morten T. » 19 Apr 2011, 15:41

mfkpotter skrev:Dette blir en stor begivenhet for alle Stokies, synd at så få "supportere" kan se denne kampen live. Blir vel 5000 tomme seter som skulle ha vært fylt opp av sponsorer i finalen også.

Det verste med denne kampen er at Englands dårligste dommer Martin Atkinson skal dømme den :evil: :evil:
Apropos dommer, Webb var helt fantastisk på søndag. Det var nok ikke den mest komplekse kampen å dømme, men det stråler autoritet av mannen som i det sivile liv jobber som politi. Det virka som linjedommerene også var på stell.

Håpet er at Atkinson kan levere bra, men det gjenstår jo å se. Atkinson har faktisk bare en Charity Shield-match i 2006 og en FA-Trophy( cup for lag på nivå 5 til 8 ) finale på Wembley i 2008 og vise til av "store" kamper.
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie

ForrigeNeste

Gå til Om Stoke

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest