torage » 19 Apr 2011, 08:41
jeg har full forståelse for at det blir vanskelig å skaffe billetter, iallefall så alle blir fornøyd. Vi er nok mange som har en drøm om å få oppleve denne finalen, enten en har vært over både titt og ofte, eller aldri somlet seg/hatt anledning til å komme seg over. Jeg har ikke noen fasit på hvordan en kan fordele et begrenset antall billetter på medlemmene sånn i farten. Jeg for min del reiser på påskefjellet, og vil nok fra i morgen være mer eller mindre uten nettilgang til påsken er over.
Jeg ønsker iallefall å stå på en slik liste, og hvis dere legger ut en slik liste, så hadde det kanskje ikke vært så dumt å vente til påskehelgen er over, da vi sikkert er flere som reiser på påskeferie med elller uten nett tilgang.
Londonturen er bestilt. Jeg har fått med meg en annen stoketilhenger og barndomskompis hvor vi hadde det mye moro med disse Leeds, Liverpool, Man U tilhengerne på ungdomsskolen og oppover, så klart det hadde vært en drøm å få oppleve en slik finale sammen. Men vi får se. Som jeg skjønner, så går vel disse svartebørsbillettene til svimlende summer.........