Før Stoke-WBA

Her diskuterer vi alt som har med vårt kjære Stoke City FC å gjøre

Re: Før Stoke-WBA

Innlegg Morten T. » 27 Feb 2011, 21:14

De tre neste matchene er jeg utrolig spent på. WBA og West Ham x 2. De tre matchene kan avgjøre om denne sesongen blir suksess eller fiasko.
I morra blir det nok en tur bort til barskapet, tipper jeg.
Vi er 5 points fra nedrykk nå og detta begynner å bli nervepirrende. :x
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie

Innlegg Torleif » 28 Feb 2011, 00:25

Ja, det begynner å bli virkelig nervepirrende nå. Kampen mot WBA er utrolig viktig og jeg er langt fra overbevist om seier her. Med Hodgsen som manager er det slutt på West Brazil takter, så dette kommer sannsynligvis til å bli en tett og knallhard fight. Lagene under oss tar poeng jevnt og trutt og det også mot lag som ligger høyt på tabellen. Er kanskje negativ nå, men denne sesongen er det nesten ingen kamper som vi har ført spillemessig. Det er bekymrende, får bare håpe at vi klarer å berge plassen og at det blir en stor utskifting i både spillergruppen og forandring i spillestilen.
Torleif
Ivrig Stokie

Innlegg Lilledino » 28 Feb 2011, 11:26

Enig.

Denne kampen er ikke "given". Har fortsatt ekle minner om Blackpool, Fulham...
Men, på den andre siden, vi KAN ikke tape poeng her.
Proud to be a Potter !
Brukerens avatar
Lilledino
Ivrig Stokie

Innlegg Knut Ole » 28 Feb 2011, 16:01

Enig at matchen i kveld er åpen. Ser vi oss rundt på andre resultater skejr jo "alt" for tiden, seinest WestHam, Wolves og Birmingham. Vår fantastiske statistikk mot wba står vel en eller annen gang for fall, men IKKE i dag (og ikke på leeenge). PLEASE!
Klubben gir uttrykk for at det er nødvendig med full skjerping og ikke lene seg mot positiv historikk. Wba er svært sultne på full uttelling selv. Klokt laguttak, full energi i + 90 min., offensiv satsing, og støtte fra den 12-mann på tribunen er vel litt av resepten for å kunne kapre voldsom viktig seier.
Sist endret av Knut Ole den 28 Feb 2011, 16:12, endret 1 gang
Knut Ole
Ivrig Stokie

Innlegg Knut Ole » 28 Feb 2011, 16:12

mfkpotter skrev:Vi tapte vel 1-0 for WBA tidlig på 2000 tallet også Morten, uten at jeg er sikker på det.

Jeg håper Pulis starter med dette laget:

Begovic
Wilson Shawcross Huth Pugh
Pennant Whitehead Delap Etherington
Carew Fuller

Dette er en megaviktig kamp, seier her betyr mest sannsynlig ny kontrakt.

Ethrington er som flere har nevnt tvilsom. Jeg så treningen på lørdag og han jogget lett på linja mens de andre spilte firkant + formasjonstrening. Etterpå hadde han fysikalsk behandling ble det sagt...

Tviler på Fuller i 11'ern. Han virket relativt uinteressert på treninga, desverre. Hyggelig å møte han seinere i kafe'en, men på gresset var han slapp og la vel ikke akkurat inn noe søknad om å starte. Men det er selvsagt et helthetsinntrykk + taktikk som avgjør, ikke kun en trening (men det er mulig den er representativ mht. Fuller?).
Spillere som er litt i "randsonen" som Whelan, Walters og ja faktisk Jones hadde et langt bedre fokus.
Knut Ole
Ivrig Stokie

Innlegg Morten T. » 28 Feb 2011, 16:57

Knut Ole skrev:Tviler på Fuller i 11'ern. Han virket relativt uinteressert på treninga, desverre. Hyggelig å møte han seinere i kafe'en, men på gresset var han slapp og la vel ikke akkurat inn noe søknad om å starte. Men det er selvsagt et helthetsinntrykk + taktikk som avgjør, ikke kun en trening (men det er mulig den er representativ mht. Fuller?).
Spillere som er litt i "randsonen" som Whelan, Walters og ja faktisk Jones hadde et langt bedre fokus.

Synd hvis Pulis etter så mange år med Fuller i klubben vurderer han utifra slike kriterier som en slapp trening. Spillere er forskjellige. I Norge har du jo f.eks. spillere som Carew, Daniel Braaten og Fredheim-Holm som kan rulle rundt i gresset mens dem gjesper på trening en dag, for dernest å prestere så det suser i en kampsituasjon den påfølgende dagen. Eksamen er kampdag og det er da det skal leveres. Fuller er vår beste spiss summasummarum og skal selvfølgelig starte hver eneste gang han er 100% frisk.

Pulis bør vite hva Fuller( og andre ) står for nå og hva de har i seg.
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie

Innlegg Morten T. » 28 Feb 2011, 19:44

Tar med meg det som er av feelgood-faktorer inn mot matchstart:
Stoke har aldri tapt en hjemmekamp i PL som har blitt spilt på kveldstid! :P
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie

Innlegg Lilledino » 28 Feb 2011, 19:56

Jess, se alt det positive !!!!
Proud to be a Potter !
Brukerens avatar
Lilledino
Ivrig Stokie

Innlegg Knut Ole » 28 Feb 2011, 19:56

Morten T. skrev:
Knut Ole skrev:Tviler på Fuller i 11'ern. Han virket relativt uinteressert på treninga, desverre. Hyggelig å møte han seinere i kafe'en, men på gresset var han slapp og la vel ikke akkurat inn noe søknad om å starte. Men det er selvsagt et helthetsinntrykk + taktikk som avgjør, ikke kun en trening (men det er mulig den er representativ mht. Fuller?).

Synd hvis Pulis etter så mange år med Fuller i klubben vurderer han utifra slike kriterier som en slapp trening. Spillere er forskjellige. I Norge har du jo f.eks. spillere som Carew, Daniel Braaten og Fredheim-Holm som kan rulle rundt i gresset mens dem gjesper på trening en dag, for dernest å prestere så det suser i en kampsituasjon den påfølgende dagen. Eksamen er kampdag og det er da det skal leveres. Fuller er vår beste spiss summasummarum og skal selvfølgelig starte hver eneste gang han er 100% frisk.

Pulis bør vite hva Fuller( og andre ) står for nå og hva de har i seg.

Selvfølgelig får vi håpe og tro at Pulis vet hva Fuller står for, og at det er helhetsinntrykket som gjelder - jfr. det jeg skrev over.
Både du og jeg stemte på han som TIÅRETSspiller i Stoke så jeg har STOR STOR sans for han. Han har vært sååå viktig i bidraget med å løfte klubben opp av sumpa samt å sikre at vi fortsatt er blandt eliten. Kvalitet og kreativitet mikset i sammen = Fuller.....på sitt beste.
Derfor....skuffelse å se så dårlig holdning hos min favorittspiller. Men, kanskje det kun er en slapp trening (som du antyder)? Desverre synes ikke jeg han prestert under eksamen i det siste, og bl.a.surret på ganske opplagte skåringsmuligheter. Synes du holdningen hans under eksamen har vært helt OK de siste par månedene?
Det er uansett kvalitet, form, instilling NÅ som gjelder for å bidra i dagens match for laget vårt.
Spennende å se uttaket om noen timer.
Knut Ole
Ivrig Stokie

Innlegg Torleif » 28 Feb 2011, 20:17

Det begynner å trekke seg til nå. Nervene ligger utepå den gamle skrotten min. Her må vi prestere!!!!!
Jeg også har hatt Fuller som min desiderte favoritt i Stoke, men det virker som ett eller annet har skjedd. Ser han får lite spilletid. Er litt splittet i hvem jeg mener som bør være partneren til Carew i kveld. Jeg har sympati med Kenwyne også. Føler at det er alt for tidlig å avskrive han. Kanskje bør han få en mulighet i kveld. Han har tross alt noe å vise.
Torleif
Ivrig Stokie

ForrigeNeste

Gå til Om Stoke

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest