I morra blir det nok en tur bort til barskapet, tipper jeg.
Vi er 5 points fra nedrykk nå og detta begynner å bli nervepirrende.

mfkpotter skrev:Vi tapte vel 1-0 for WBA tidlig på 2000 tallet også Morten, uten at jeg er sikker på det.
Jeg håper Pulis starter med dette laget:
Begovic
Wilson Shawcross Huth Pugh
Pennant Whitehead Delap Etherington
Carew Fuller
Dette er en megaviktig kamp, seier her betyr mest sannsynlig ny kontrakt.
Knut Ole skrev:Tviler på Fuller i 11'ern. Han virket relativt uinteressert på treninga, desverre. Hyggelig å møte han seinere i kafe'en, men på gresset var han slapp og la vel ikke akkurat inn noe søknad om å starte. Men det er selvsagt et helthetsinntrykk + taktikk som avgjør, ikke kun en trening (men det er mulig den er representativ mht. Fuller?).
Spillere som er litt i "randsonen" som Whelan, Walters og ja faktisk Jones hadde et langt bedre fokus.
Morten T. skrev:Knut Ole skrev:Tviler på Fuller i 11'ern. Han virket relativt uinteressert på treninga, desverre. Hyggelig å møte han seinere i kafe'en, men på gresset var han slapp og la vel ikke akkurat inn noe søknad om å starte. Men det er selvsagt et helthetsinntrykk + taktikk som avgjør, ikke kun en trening (men det er mulig den er representativ mht. Fuller?).
Spillere som er litt i "randsonen" som Whelan, Walters og ja faktisk Jones hadde et langt bedre fokus.
Synd hvis Pulis etter så mange år med Fuller i klubben vurderer han utifra slike kriterier som en slapp trening. Spillere er forskjellige. I Norge har du jo f.eks. spillere som Carew, Daniel Braaten og Fredheim-Holm som kan rulle rundt i gresset mens dem gjesper på trening en dag, for dernest å prestere så det suser i en kampsituasjon den påfølgende dagen. Eksamen er kampdag og det er da det skal leveres. Fuller er vår beste spiss summasummarum og skal selvfølgelig starte hver eneste gang han er 100% frisk.
Pulis bør vite hva Fuller( og andre ) står for nå og hva de har i seg.
Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest