Jeg tror ikke noen av de forsvinner hvis ikke vi har erstattere klare.
Jeg tror også det fortsatt jobbes med Berahino som førstevalg, men at de også har andre jern i ilden, og Hughes har lagt press på WBA ved å antyde at vi nå snart må finne andre løsninger dersom det drar mer ut med Berahino. Jay Rodriguez fra Southampton har også vært nevnt, men han scoret for Soton idag, så da spørs det om ikke han fortsetter karrieren på St. Mary´s Stadium ?
Sakho skal vegre seg mot å komme til Stoke, og muligens i det hele tatt å forlate Liverpool. Jeg har hatt en i tankene, som jeg nå også ser at det spekuleres litt i, og det er Mangala fra Manchester City. Han skal visstnok være på vei ut, etter bare to år på Etihad. Han er relativt ung (25), og var ansett som et stort talent for noen år siden, noe som også gjorde at han ble hentet til Manchester. Har vel ikke helt innfridd, men kan kanskje blomstre igjen i en mindre klubb med mindre press og fokus ? Han står tross alt også bokført med en rekke landskamper for Frankrike, så det er en bra spiller selv om han ikke har slått helt til i Manchester City. Kanskje et låneopphold i Stoke kan være en god løsning ? Vi kan bli styrket på kort sikt, og Man.C. har fortsatt eierskapet om han skulle slå til, og de vil gi han en ny sjanse.
Masse spekulasjoner i disse dager, og spennende tider frem til overgangsvinduet stenger sent onsdag kveld.