Nei, det er ikke lett å være sikker. Det hele koker ned til hvo vi tror er Stoke's muliheter fremover. Er vi kommet så langt vi kan eller kan vi ta et skrit til. Jeg tror at for å holde seg må vi bli bedre. Holder vi dagens standard så rykker vi ned om 2 år. Andre lag utvikler seg og blir bedre. Har Pulis fotball i seg potensiale til utvikling? Jeg tviler litt der. Et annet moment vi må desverre må ta på alvor er om publikum vil komme år etter år og fylle tribuner dersom vi forsetter å spille som vi gjør nå. Jeg synest jeg så tomme stoler mot Sunderland.
Jeg er enig i at det er laget og ikke spillere og trenere som er viktig. Dersom Stoke vil opp mot topp 6. Må dei som ikke holder nivå bort.
En ting ved Pulis jeg ikke liker er stahet med å bruke enkelt spillere som ikke holder mål. Han får fansen mot seg og spillere blir til slutt pepet ut. Eksempel er Creswell. Jeg er redd dette blir slik med Delap. Diao og Sidebe også. Det er og blir trist. Dette er ærlige spillere som ikke fortjener å bli pepet ut. Dette er Pulis sitt ansvar.
Jeg er også kritisk til mange av innskjøpene. På meg ser det ut som det er noen spillere som Pulis vil ha og som får mange sjangser og spiller hele tiden mens det er andre som det kan se ut som det er "noen" som har dyttet på han. Disse blir sittende på benken. Det er litt for mange spillere nå som har havnet i unåde med Pulis. Hvorfor hente inn dår man ikke vil bruke dem? Klubben har forsatt 3 - 4 spillere som det er 100% sikkert ikke vil starte en Stoke PML kamp under Pulis. Hvorfor beholde dem da? Pulis var også ute i presse for en stund siden og sa t de nå ville kjøpe inn yngre spillere og satse på dem. Er det noen som tror han på det? Historien er ikke med han der.
Dette var mye kritikk av Pulis. Mulig jeg tar feil og at vi går rett ned uten han. Jeg utelukker ikke det men dersom vi ikke prøver vil vi heller ikke nå lengre.
F