Morten T. skrev:Jeg synes Stoke har gjort et bra vindu og klubben har nå en knallsterk tropp som bør klare å plassere seg mellom 7 og 12. Det eneste jeg kanskje savnet litt i dag var en ny midtstopper inn, selv om jeg mener at vi er relativt godt forspent på den plassen også. Jeg er jo en av dem som mener at Stoke ikke må skuffe ut alt på en gang som ga klubben suksess i mange år og erstatte disse kun med ballsjonglerende lettvektere, og mener at vi for eksempel hadde gjort klokt i holde på Huth. Derfor er det gledelig at spillere som Walters, Whelan og Crouch fortsatt er å finne i troppen.
Jeg er godt fornøyd, jeg.![]()
Shaqiri er jo av høy klasse og et godt kjøp, selv om jeg personlig synes det er absurd å betale 120-140 millioner spenn for en fyr som sparker ball. Spesielt hvis man hever blikket litt og ser utenfor fotballsirkuset.
Afellay - her er jeg usikker. Han har ikke imponert meg så langt og jeg tror faktisk han kan floppe. Man ser at han har mye fotball i seg, men jeg er faktisk usikker på om han kommer til å gjøre det særlig bra i PL. Vi får se.
Joselu - her er jeg også usikker, men jeg tror det fort kan løsne for han. Jeg heller mot at han vil bli bedre etter hvert.
Johnson - Akkurat så variabel som jeg hadde regnet med på forhånd
Van Ginkel - Tja, han blir sikkert bedre, men han virker ikke eksepsjonell og han virker ikke å inneha noen spisskompetanse, men kanskje jevnlig spilletid vil hjelpe han?
Haugaard - en mann for framtida...muligens
Given - en meget bra back-up på keeperplassen
Veldig enig i alle dine vurderinger her, Morten.

Det viktige nå er at vi forbedrer oss spillemessig så vil poengene komme. I så måte var førsteomgangen mot WBA frem til utvisningene veldig oppløftende og en klar indikasjon på at vi er på rett vei. Jeg gleder meg til fortsettelsen !

Takk for oppdateringene i dag.