stoke.no

Her diskuterer vi alt som har med vårt kjære Stoke City FC å gjøre

Re: stoke.no

Innlegg Sherik » 22 Aug 2015, 19:37

Jeg meldte meg inn i SCSBN for noen uker siden etter å ha fulgt Stoke ganske tett siden 1972. Hadde vel egentlig tenkt at dette ikke var noe for meg, men etter først å ha sjekket stoke.no og fulgt instruksjonene for å melde meg inn og så fått medlemsbladet på døra i forrige uke må jeg si at jeg er imponert av hvor professionellt dette virker. Var litt redd for at dette ville være litt 'harry' eller useriøst, men det er det så visst ikke (Stoke er for viktig for meg til at jeg kunne tåle det....). Jeg er rett og slett imponert. Gleder meg til fortsettelsen.
Sherik
Newbie

Re: stoke.no

Innlegg Richard Prestegård » 22 Aug 2015, 21:50

Sherik skrev:Jeg meldte meg inn i SCSBN for noen uker siden etter å ha fulgt Stoke ganske tett siden 1972. Hadde vel egentlig tenkt at dette ikke var noe for meg, men etter først å ha sjekket stoke.no og fulgt instruksjonene for å melde meg inn og så fått medlemsbladet på døra i forrige uke må jeg si at jeg er imponert av hvor professionellt dette virker. Var litt redd for at dette ville være litt 'harry' eller useriøst, men det er det så visst ikke (Stoke er for viktig for meg til at jeg kunne tåle det....). Jeg er rett og slett imponert. Gleder meg til fortsettelsen.

Hyggelig at du ville bli værende. Du vil ikke angre. Velkommen :mrgreen:
STOKE CITY - SEEING IS BELIEVING
Richard Prestegård
Ivrig Stokie

Forrige

Gå til Om Stoke

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest