Ny manager?

Her diskuterer vi alt som har med vårt kjære Stoke City FC å gjøre

Re: Ny manager?

Innlegg gunny » 22 Mai 2013, 08:44

Express skriv at Roberto Martinez har fått 48 timer på seg til å svare på om han vil ha Stoke-jobben (sjå nederst)
http://www.sportinglife.com/football/tr ... paper-talk
gunny
Ivrig Stokie

Innlegg Torstein Norevik » 22 Mai 2013, 13:58

Her hevdes det at Mark Hughes nå er bookmakernes favoritt til å overta etter Pulis.... :o

http://www.thisisstaffordshire.co.uk/St ... z2TuT25NXz

Jeg har vanskelig for å se at det kan være et lykkelig valg om det skulle skje...... :?
Torstein Norevik
Ivrig Stokie

Innlegg Morten T. » 22 Mai 2013, 14:14

Torstein Norevik skrev:Her hevdes det at Mark Hughes nå er bookmakernes favoritt til å overta etter Pulis.... :o

http://www.thisisstaffordshire.co.uk/St ... z2TuT25NXz

Jeg har vanskelig for å se at det kan være et lykkelig valg om det skulle skje...... :?

Det blir nok ingen Mourinho til Stoke nei. Det blir neppe en manager fra øverste hylle og der befinner jo ikke Mark Hughes seg helerl, så han virker som en sannsynlig kandidat.
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie

Innlegg Bjarne » 22 Mai 2013, 20:19

Mange gode kandidater. Håper virkelig vi IKKE ender opp med Mark Hughes :evil:

Vi må ha en mann med rutine!

Hva med Sir Alex eller Nils Arne Eggen. De er jo ledig :lol:
Bjarne
Ivrig Stokie

Innlegg Morten T. » 22 Mai 2013, 21:01

Av de kandidatene som har blitt lansert så langt så må jeg si jeg er svakest for Martinez.
Det ville overraske meg stort hvis Benitez havner i Stoke, og i og for seg Martinez også. Jeg tror begge vil til en klubb som kan vinne titler på mer eller mindre regulær basis.

Vi kan fort ende opp med Hughes og da slår i hvertfall ikke jeg stiften.
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie

Innlegg BoBle » 22 Mai 2013, 21:15

Det eg er redd for er at vi ansetter en manager som vil få Stoke til å spille offensiv hurtig fotball. Da ender det med nedrykk neste sesong.

En manager som er for defensiv fotball og som kan det, i tillegg til å drite i hva andre mener om hans og lagets spillestil er det eg håper kommer til Britannia.

Eg er svært skuffet over at TP har forlatt Stoke, da eg liker fotballen han står for. Eg håper Stoke fortsetter og være "drittlaget" som ingen vil møte.
GOOAAAAARN STOKE!
BoBle
Ivrig Stokie

Innlegg monken » 22 Mai 2013, 21:29

Morten T. skrev:Av de kandidatene som har blitt lansert så langt så må jeg si jeg er svakest for Martinez.
Det ville overraske meg stort hvis Benitez havner i Stoke, og i og for seg Martinez også. Jeg tror begge vil til en klubb som kan vinne titler på mer eller mindre regulær basis.

Vi kan fort ende opp med Hughes og da slår i hvertfall ikke jeg stiften.

Svak for Martinez her å....NEI te Hughes....å JA te Benitez...men lov å drøm:-)
monken
Ivrig Stokie

Innlegg monken » 22 Mai 2013, 21:31

BoBle skrev:Det eg er redd for er at vi ansetter en manager som vil få Stoke til å spille offensiv hurtig fotball. Da ender det med nedrykk neste sesong.

En manager som er for defensiv fotball og som kan det, i tillegg til å drite i hva andre mener om hans og lagets spillestil er det eg håper kommer til Britannia.

Eg er svært skuffet over at TP har forlatt Stoke, da eg liker fotballen han står for. Eg håper Stoke fortsetter og være "drittlaget" som ingen vil møte.

....å vær fornøyd med drittfotball....å bli nr 11-14 vært år...nei takk. Vi rykke ikke ned med offensiv fotball, heller ikke farlig å bli "godt likt":-)
monken
Ivrig Stokie

Innlegg Morten T. » 22 Mai 2013, 22:46

BoBle skrev:Det eg er redd for er at vi ansetter en manager som vil få Stoke til å spille offensiv hurtig fotball. Da ender det med nedrykk neste sesong.

Det var et sjeldent, men likefullt modig, synspunkt midt oppe i all konsensusen som har rådet en stund. ;)

Jeg har også lurt på hvorfor en del ser ut til å være så opptatt av det "estetiske". For hva er egentlig "vakker" fotball og hvem definerer i så tilfelle kriteriene?
Jeg har gode venner som har spilt fotball på et anstendig nivå og som også har bra trenerutdannelser. Når noen av disse snakker med henrykkelse i stemmen om Barcelona så dreier det seg ikke om det endeløse kortpasningsspillet. Det dreier seg om måten de forsvarer seg på og gjenvinner ballen på. Flere ser også på et sterkt og godt organisert forsvar som det aller viktigste i fotball. Det er underholdning for noen av disse gutta. For andre igjen betyr "vakker" fotball noe annet. Det som slår meg er at det egentlig ikke er noe fasitsvar på dette, selv om det ser ut til å være en gjengs oppfatning om hva "vakker fotball" innebærer.
Resultatmessig har Pulis god grunn til å være fornøyd med innsatsen i Stoke, men mitt tips er at han måtte forlate jobben fordi ropene fra supporterne(!) om mer "underholdene" fotball ble for kraftige selv for hans gode venn Coates...
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie

Innlegg Morten T. » 22 Mai 2013, 22:54

Det er også sterke rykter nå om at Kemp, Pennock og O`Connor får fyken. Muligens også Hockeysveisens Høye Beskytter Gerry Francis.

Det er vel naturlig at også disse byttes ut vil jeg tro.
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie

ForrigeNeste

Gå til Om Stoke

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest