FIXTURES

Her diskuterer vi alt som har med vårt kjære Stoke City FC å gjøre

Re: FIXTURES

Innlegg TrondG » 25 Jul 2012, 23:51

Enig! Forresten var Ness på plass på høyre- eller venstrebacken i går, med Shawcross og Huth i midten. Er han en slags Wilson-type som man kan bruke både på midtbanen og på backene?
UTMP
Brukerens avatar
TrondG
Ivrig Stokie

Innlegg Lilledino » 09 Aug 2012, 13:10

Nettavisen tipper oss på 16 plass. Greit nok, slik det ser ut akkurat nå,

Hehe, men de virker mer opptatt av kona til Crouch kan det virke som. Snerten babe forøvrig.

http://www.nettavisen.no/sportspill/tip ... 447842.ece
Proud to be a Potter !
Brukerens avatar
Lilledino
Ivrig Stokie

Innlegg Kjell Ola » 13 Aug 2012, 22:02

Og TV-sporten tippar Stoke på 13. plass.
Kjell Ola
Ivrig Stokie

Innlegg torage » 16 Aug 2012, 15:48

Lilledino skrev:Nettavisen tipper oss på 16 plass. Greit nok, slik det ser ut akkurat nå,

Hehe, men de virker mer opptatt av kona til Crouch kan det virke som. Snerten babe forøvrig.

http://www.nettavisen.no/sportspill/tip ... 447842.ece

Joda, ingen tvil om at kona til Crouch holder mål i masse :)) Men gjør Stokelaget det ?? Jeg synes iallefall Nettavisens vurdering av Stokelaget gir et veldig godt bilde av status slik laget er i dag. Jeg har vært veldig skeptisk, spesielt siden siste del av sesongen i fjor, og har vel ment at det vil bli nedrykk denne sesongen hvis ikke Pulis klarer å fornye laget denne sesongen. Og noen nye har kommet, så vil tiden vise om de vil forsterke laget. Veldig synd hvis det viser seg at regelverket skal stoppe en låneavtale med Popov, som jeg synes var et spennende valg. Knightly tror jeg også kan bli et veldig godt alternativ til Pennant, og når begge er svært utsatt for skader, så får vi håpe at de fordeler periodene godt mellom seg :) Ness aner jeg ikke, men hvis han presser ut det svakeste leddet på midtbanen eller den plassen han kjemper om, så er jo det et steg videre, men om det er nok, vil vise seg... Og det samme med backen Cameron. Backene våre er svake fra før av, så vi får bare håpe at Cameron spiller seg til fast plass og forsterker laget.
Og det siste ryktet som har kommet opp nå er altså Carroll. Jeg tror iallefall at det må inn en til to kvalitetsspillere til, hvis vi skal klare å henge med sånn noenlunde. Hvis ikke er jeg redd det blir en kamp om å overleve PL denne sesongen.
torage
Ivrig Stokie

Forrige

Gå til Om Stoke

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest