Før Manchester United-Stoke

Her diskuterer vi alt som har med vårt kjære Stoke City FC å gjøre

Før Manchester United-Stoke

Innlegg Morten T. » 29 Jan 2012, 14:53

Denne går allerede på tirsdag.
Man U:Nani, Rooney og Jones er sannsynligvis ute av denne. Ferdinand kan bli klar.
Stoke: Der har jeg ikke sett noe om skader, men Etherington så ut til å ha spist en dårlig kebab eller noe i den duren, da han gikk ut av banen i går mens han holdt seg for magen.

Vanskelig å si hva Pulis kommer med her, men hvis han gjør som han mange ganger har gjort mot slike lag som United på bortebane( anser kampen for tapt før den har starta ), så stiller vi neppe helt toppa.

Skal jeg våge meg på et tips, så blir det slik:
Sørensen-
Woodgate-Huth-Shawcross-Higginbotham
Shotton-Delap-Whitehead-Walters-
Jerome-
Jones

Benk: Begovic-Wilkinson-Pennant-Fuller-Crouch-Whelan
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie

Re: Før Manchester United-Stoke

Innlegg JonC » 29 Jan 2012, 17:15

anser kampen for tapt før den har starta , så stiller vi neppe helt toppa.

og da mener jeg (som jeg har sagt de siste 3 kampene mot Man U der vi har tatt hele 0 poeng med defensivt opplegg) at det er bare å kjøre offensivt ut. Jeg mener det, dette laget er det faktisk mulig å SLÅ. Men som en (var det ikke B.Clough) oppvakt manager sa: Du kan ikke score så lenge motstanderen har ballen, eller noe i den duren. Noe bedre var det i fjor da vi bare tapte 1-2, før det var det 0-4 og 0-5. Så hvorfor ikke prøve NOE NYTT??
Don’t plan to succeed, Work to succeed.
Brukerens avatar
JonC
Ivrig Stokie

Innlegg Sven-Erik » 29 Jan 2012, 17:43

Ja, vi kan ikke ligge 90 minutter i forsvar mot MU, de kommer seg igjennom før eller siden viser det seg. Bare å pøse på fremover spør dere meg!!
Red & White & Stoke & Proud
Brukerens avatar
Sven-Erik
Ivrig Stokie

Innlegg Morten T. » 29 Jan 2012, 18:50

JonC skrev:
anser kampen for tapt før den har starta , så stiller vi neppe helt toppa.

og da mener jeg (som jeg har sagt de siste 3 kampene mot Man U der vi har tatt hele 0 poeng med defensivt opplegg) at det er bare å kjøre offensivt ut. Jeg mener det, dette laget er det faktisk mulig å SLÅ. Men som en (var det ikke B.Clough) oppvakt manager sa: Du kan ikke score så lenge motstanderen har ballen, eller noe i den duren. Noe bedre var det i fjor da vi bare tapte 1-2, før det var det 0-4 og 0-5. Så hvorfor ikke prøve NOE NYTT??

Enig. Jeg synes det er bedre å ryke 0-4 etter å ha forsøkt, enn å tape 0-1 etter å ha feiga ut. I det legger jeg at jeg har trua på at laget vil lære mer av å forsøke å spille seg til muligheter mot kvalifisert motstand enn å bare legge seg bakpå og tro på julenissen.

Jeg tror Clough sa noe slikt( fritt oversatt ) da han ble spurt om hvordan laget hans forsvarte seg: "Hvis du har ballen på motstanderens halvdel så kan de ikke score mot deg."
Enkelt, men genialt. :P
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie

Innlegg bjørn123 » 30 Jan 2012, 19:18

Her kan det komme en liten bombe, tror jeg. Man U er ikke skremmende gode og ikke i form. Problemet for Stoke i denne kampen blir nok en gang svake backer. Håper Pennant, Fuller og Jerome starter kampen.
bjørn123
Ivrig Stokie

Innlegg Morten T. » 31 Jan 2012, 10:27

Både De Gea og Lindegaard skal være tvilsomme til denne. Det KAN bety at ManU stiller med Ben Amos i mål.
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie

Innlegg mfkpotter » 31 Jan 2012, 11:02

Morten T. skrev:Både De Gea og Lindegaard skal være tvilsomme til denne. Det KAN bety at ManU stiller med Ben Amos i mål.

De kan stille med Rio Ferdinand i goal, spiller liten rolle da Stoke stort sett klarer et skudd på mål i denne type kamper.
mfkpotter
Ivrig Stokie

Innlegg Morten T. » 31 Jan 2012, 12:23

mfkpotter skrev:
Morten T. skrev:Både De Gea og Lindegaard skal være tvilsomme til denne. Det KAN bety at ManU stiller med Ben Amos i mål.

De kan stille med Rio Ferdinand i goal, spiller liten rolle da Stoke stort sett klarer et skudd på mål i denne type kamper.

Du har trua? ;)
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie

Innlegg mfkpotter » 31 Jan 2012, 13:22

Morten T. skrev:
mfkpotter skrev:

Du har trua? ;)

Beklager Morten, men Stoke borte i denne type kamper under ledelse av TP, har jeg dessverre ingen tro på.
Etter så mange forsøk og den samme leksa hver gang, så tror jeg ikke han vil endre sin taktikk.

Jeg synes selvfølgelig at dette er en feig og helt håpløs taktikk, jeg ville ha prøvd å vinne kampen mot et svekket United lag.
mfkpotter
Ivrig Stokie

Innlegg O2Stokie » 31 Jan 2012, 13:34

Tror vi absolutt har sjansen til å knipe et poeng i dag, ManU har så mange sentrale spillere skadet at det skal være mulig. Er Wilson suspendert? Ellers så tror jeg at Pennant starter på høyre i dag og Walters på venstre, da Ethers visstnok har lysketrøbbel og for å gi plass til Jerome.
Vi klarer 1-1 og Jerome skårer igjen!
O2Stokie
Ivrig Stokie

Neste

Gå til Om Stoke

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest