kjartan skrev:Noen som har fått med seg hvor lenge Sidibe blir borte denne gang? Har vært så heldig å få prate med ham et par ganger. Han er en super fyr, og jeg må innrømme at jeg (som den eneste?) ønsker å se ham iført Stoke-drakt igjen
kjartan skrev:Noen som har fått med seg hvor lenge Sidibe blir borte denne gang? Har vært så heldig å få prate med ham et par ganger. Han er en super fyr, og jeg må innrømme at jeg (som den eneste?) ønsker å se ham iført Stoke-drakt igjen
Nå er det mange måter å være supportere på. Å være fullstendig ukritisk til det meste som skjer i egen klubb er en av dem...Knut Ole skrev:Har lite sans for supportere som bruker mye energi på å uttrykke ubehag mot egne spillere (tenker at energien kan benyttes bedre på andre måter) når de nå en gang er i klubben vår. Samtidig vil jeg nok ikke foretrekke han i start-11'eren i 2012.
Enig i at det kan fremstå endimensjonalt hvis man KUN bruker sin tilmålte tid her på jorden til å sutre og klage, men det er noen nyanser her. Å gi berettiget kritikk av prestasjoner, trenere, spillere, økonomisk status, eierskap, stadionfasiliteter osv., er tross alt en supporters privilegium. Jeg tipper at mye av den kritikken kommer som følge av at supporterne ønsker det aller beste for "sin" klubb, men at dette kan synes negativt og destruktivt ved første øyekast, ja det skjønner jeg.Knut Ole skrev:Joa, kraftgloser er TØFT! Og kan være en smule endimensjonale.![]()
Personlig ville jeg ikke ha vist mishag mot Sidibe( eller andre Stoke-spillere, forsåvidt ) fra tribunen under kampens gang, men mellom kampene, på pub, fra sofaen eller hvor som helst ellers så må det kunne gå an å ytre seg i klartekst: Den mannen er og har vært for dårlig for å kvalifisere til en plass på laget til Stoke City F.C.!Dette har vi diskutert før Morten......
Pulis har uttalt hvor mye 12.mann effekten betyr for laget / spillerne, at det er ganske enestående i Stoke og hans emosjonelle oppfatning er at den spesielle entusiastiske atmosfæren blandt våre fans, også når vi ligger under, på et vis kan bidra til bedre ytelse / resultater. Det er TØFT!
Det var noe av mitt utgangspunkt da jeg skrev "Har lite sans for supportere som bruker mye energi på å uttrykke ubehag mot egne spillere (tenker at energien kan benyttes bedre på andre måter) når de nå en gang er i klubben vår." Gunnar H. artikkel i siste utmerkede PN omhandler noe av dette.
Nesten...i målEr vi i mål?
OK!Personlig ville jeg ikke ha vist mishag mot Sidibe( eller andre Stoke-spillere, forsåvidt ) fra tribunen under kampens gang, men mellom kampene, på pub, fra sofaen eller hvor som helst ellers så må det kunne gå an å ytre seg i klartekst
Det er jeg enig i og inneforstått med. SELVSAGT skal supportere kunne ytre meninger og tanker omkring klubben, vi er jo navet i maskineriet. Dette hører vi jo fra Stoke ledelsen i SCFC OG de mener det. I november representerte jeg SCSCoN sammen med noen andre Stoke-supp.klubber i møte med klubbledelsen på Britannia før QPR-matchen, i et forsøk på å reetablere fans forum. Hva? Jo en møteplass mellom nettopp klubb og supportere for å diskutere likt og ulikt. BRA!Å gi berettiget kritikk av prestasjoner, trenere, spillere, økonomisk status, eierskap, stadionfasiliteter osv., er tross alt en supporters privilegium.
Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest