Har du haft någon liknande upplevelse?

Her diskuterer vi alt som har med vårt kjære Stoke City FC å gjøre

Har du haft någon liknande upplevelse?

Innlegg madina » 25 Des 2024, 23:41

Jag känner att jag kämpar lite just nu. På jobbet verkar ingen riktigt vara med på vad jag försöker föreslå, och det känns som om mina idéer försvinner bland alla andra. Jag vill verkligen göra ett bra jobb, men när det känns som om ingen lyssnar på en, tappar man lätt motivationen. Har du haft någon liknande upplevelse? Jag undrar vad man kan göra för att få bättre respons från andra.
madina
Ivrig Stokie

Re: Har du haft någon liknande upplevelse?

Innlegg jomlom » 26 Des 2024, 14:56

Jag känner igen det där! Jag var också där för ett tag sedan, men det jag gjorde var att fokusera på att utveckla en bättre social strategi & företag. Genom att bygga relationer och kommunicera mina idéer på ett tydligare sätt, började jag få mer uppmärksamhet. Jag skulle rekommendera att du kollar på olika artiklar och guider om detta ämne. En bra källa jag har använt är social strategi & företag, där du kan hitta massor av användbara tips.
jomlom
Ivrig Stokie

Re: Har du haft någon liknande upplevelse?

Innlegg kartinka » 26 Des 2024, 16:38

Jag tror det är viktigt att komma ihåg att alla idéer inte alltid tas emot direkt. Ibland kan det vara bra att vara tålmodig och ge folk tid att bearbeta nya tankar. För mig har det handlat om att vara konsekvent och inte ge upp för lätt. Det kan ta ett tag innan andra ser värdet i dina förslag, men om du fortsätter att vara tydlig och stå på dig, kommer du så småningom att få igenom det du vill.
kartinka
Ivrig Stokie

Gå til Om Stoke

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest