Hvor kjøper jeg stokeskjorter?
Rimelig. Og helst fra Norge?? Kan godt være fjorårets eller årets
carburetor skrev:Spurte på fotball shop på ullevål på lørdag om dem haddee om med Stoke der. Svaret var nei gitt......
jørgen skrev:carburetor skrev:Spurte på fotball shop på ullevål på lørdag om dem haddee om med Stoke der. Svaret var nei gitt......
Fotballshop er en drittbutikk! Spurte gjennom hele ungdomsskolen om de kunne fikse en drakt til meg, og det klarte de ikke. Brukte et helt år på å bygge opp et "venneforhold" til han svensken som jobbet der, men til ingen nytte!
carburetor skrev:jørgen skrev:carburetor skrev:Spurte på fotball shop på ullevål på lørdag om dem haddee om med Stoke der. Svaret var nei gitt......
Fotballshop er en drittbutikk! Spurte gjennom hele ungdomsskolen om de kunne fikse en drakt til meg, og det klarte de ikke. Brukte et helt år på å bygge opp et "venneforhold" til han svensken som jobbet der, men til ingen nytte!
Dem har hatt noe stoke greier på avdelingen på Oslo city. Bl.a kalender, men er en go stund siden. Skulle gjerne hatt en t skjorte.
jørgen skrev:carburetor skrev:jørgen skrev:Spurte på fotball shop på ullevål på lørdag om dem haddee om med Stoke der. Svaret var nei gitt......
Dem har hatt noe stoke greier på avdelingen på Oslo city. Bl.a kalender, men er en go stund siden. Skulle gjerne hatt en t skjorte.
Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest