Spørsmål!

Her diskuterer vi alt som har med vårt kjære Stoke City FC å gjøre

Spørsmål!

Innlegg Del-Piero » 08 Mai 2011, 15:37

Hvor kjøper jeg stokeskjorter?

Rimelig. Og helst fra Norge?? Kan godt være fjorårets eller årets
"Juventus is the worlds best team - in the world!"

-Nils Arne Eggen-
Brukerens avatar
Del-Piero
Ivrig Stokie

Re: Spørsmål!

Innlegg bjørn123 » 08 Mai 2011, 20:44

Strømstad- er det ikke der all handel skje øst på:lol: :lol:
Serisøst - husker jeg brukte mangen år før jeg klarte å skaffe meg min første Stoke drakt. Det første kruset jeg fikk av broren min fra treningsleir i Norwich var fantastisk.
bjørn123
Ivrig Stokie

Innlegg carburetor » 08 Mai 2011, 21:27

Spurte på fotball shop på ullevål på lørdag om dem haddee om med Stoke der. Svaret var nei gitt...... :(
carburetor
Ivrig Stokie

Innlegg jørgen » 08 Mai 2011, 23:49

carburetor skrev:Spurte på fotball shop på ullevål på lørdag om dem haddee om med Stoke der. Svaret var nei gitt...... :(

Fotballshop er en drittbutikk! Spurte gjennom hele ungdomsskolen om de kunne fikse en drakt til meg, og det klarte de ikke. Brukte et helt år på å bygge opp et "venneforhold" til han svensken som jobbet der, men til ingen nytte!
"Fuller is not a great goal scorer, just a scorer of great goals"
jørgen
Ivrig Stokie

Innlegg carburetor » 09 Mai 2011, 10:19

jørgen skrev:
carburetor skrev:Spurte på fotball shop på ullevål på lørdag om dem haddee om med Stoke der. Svaret var nei gitt...... :(

Fotballshop er en drittbutikk! Spurte gjennom hele ungdomsskolen om de kunne fikse en drakt til meg, og det klarte de ikke. Brukte et helt år på å bygge opp et "venneforhold" til han svensken som jobbet der, men til ingen nytte!

Dem har hatt noe stoke greier på avdelingen på Oslo city. Bl.a kalender, men er en go stund siden. Skulle gjerne hatt en t skjorte.
carburetor
Ivrig Stokie

Innlegg Richard Prestegård » 09 Mai 2011, 11:13

Det letteste er å bestille via http://www.scfcdirect.com. Stokedrakt til 40 pund pluss cirka 10 pund i frakt og du har drakta innen noen uker. Her i Norge er det dessverre håpløst vanskelig å skaffe drakter. FotballShop på Oslo City skulle ha 800 kroner en gang jeg spurte, og da tok det to uker før jeg fikk den. De måtte nemlig også bestille drakta fra England :P
STOKE CITY - SEEING IS BELIEVING
Richard Prestegård
Ivrig Stokie

Innlegg carburetor » 09 Mai 2011, 12:59

Trodde kanskje carew skulle ha en liten effekt, men slo ikke an det heller.
carburetor
Ivrig Stokie

Innlegg jørgen » 09 Mai 2011, 15:19

carburetor skrev:
jørgen skrev:

Dem har hatt noe stoke greier på avdelingen på Oslo city. Bl.a kalender, men er en go stund siden. Skulle gjerne hatt en t skjorte.

Stemmer det! Fikk kjøpt en musematte og en sengetøy der!
"Fuller is not a great goal scorer, just a scorer of great goals"
jørgen
Ivrig Stokie

Innlegg Roger » 09 Mai 2011, 15:54

jørgen skrev:
carburetor skrev:
jørgen skrev:Spurte på fotball shop på ullevål på lørdag om dem haddee om med Stoke der. Svaret var nei gitt...... :(

Problemet er nok heller at leverandøren ikke leverer drakter til rett pris.
Husker godt at le coq sportif ikke gadd å levere til Norge fordi vi var for få supportere.
Be ledelsen av klubben sende en forespørsel om dette til Fotball Shop evt direkte med Adidas. Vil ikke fotballshop så tror jeg klubben kan bestille for internt salg.
Come on STOKE!!!
Brukerens avatar
Roger
Ivrig Stokie

Innlegg carburetor » 09 Mai 2011, 19:52

beste om en enkelt person fiksa en deal med klubben og bare solgte hjemmefra eller noe slikt. Skjønner jo at det er litt tidkrevende, men men
carburetor
Ivrig Stokie

Neste

Gå til Om Stoke

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest