Billetter til finalen

Her diskuterer vi alt som har med vårt kjære Stoke City FC å gjøre

Billetter til finalen

Innlegg bjørn123 » 22 Apr 2011, 08:46

Regner med at Supporterklubben får noen billetter til finalen. Spør derfor igjen- hvordan blir fordelingen av disse foretatt? Mitt forslag er følgende:
De i styret som skal over får billetter - resterende blir trekket ut blant medlemmer som kan vise til kjøpt flybillett. Poenget mitt her er at vi som har kjøp billett og reiser samme faen bør ha forkjøpsrett foran de som kun reiser dersom de er heldige med trekningen.
bjørn123
Ivrig Stokie

Re: Billetter til finalen

Innlegg Morten T. » 22 Apr 2011, 14:45

bjørn123 skrev:Regner med at Supporterklubben får noen billetter til finalen. Spør derfor igjen- hvordan blir fordelingen av disse foretatt? Mitt forslag er følgende:
De i styret som skal over får billetter - resterende blir trekket ut blant medlemmer som kan vise til kjøpt flybillett. Poenget mitt her er at vi som har kjøp billett og reiser samme faen bør ha forkjøpsrett foran de som kun reiser dersom de er heldige med trekningen.

Jeg tror ikke du skal regne med at SCSCoN får billetter til denne. Vi kommer nok ikke helt øverst på prioriteringslista. Kun 23 000 billetter tildeles Stoke og først på lista kommer garantert de ca. 20 000 sesongkortinnehaverene + sponsorer o.l.

Men henvendelse er sendt og så får vi bare smøre oss med tålmodighet.

Husk også at folk bruker av sin egen fritid for å gjøre slike ting som dette( det i seg selv er prisverdig ), og nå er det jo påske og ferie, så det vil neppe dukke opp noe svar den nærmeste tiden uansett.
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie

Innlegg bjørn123 » 22 Apr 2011, 15:25

Er evig takknemlig for den jobben dere gjør. Men problemstillingen jeg tar opp hva gjelder prioritering bør vel dere uansett ta stilling til. Når det er sagt blir jeg ikke skuffet om jeg ikke får billett gjennom supporterklubben til denne kampen.
bjørn123
Ivrig Stokie

Innlegg Morten T. » 22 Apr 2011, 21:10

bjørn123 skrev:Er evig takknemlig for den jobben dere gjør. Men problemstillingen jeg tar opp hva gjelder prioritering bør vel dere uansett ta stilling til. Når det er sagt blir jeg ikke skuffet om jeg ikke får billett gjennom supporterklubben til denne kampen.

Vi skal nok ta stilling, men først er vi nødt for å komme oss gjennom denne religiøse høytiden.OK? ;)
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie

Innlegg JonC » 24 Apr 2011, 20:34

bjørn123 skrev:Regner med at Supporterklubben får noen billetter til finalen. Spør derfor igjen- hvordan blir fordelingen av disse foretatt? Mitt forslag er følgende:

Ser poenget ditt med at de som har kjøpt reise på impulshandling/gledesrus/forskudd- skal først i en evt. trekning. Men jeg kan allikevel ikke si meg enig. For er du "fornuftig" og venter, eller er realistisk, skal du måtte gå bak i køen ? Er de som er, i dette tilfellet en smule mer realistisk, dårligere supportere enn de som har kjøpt reise? Hvordan skal i såfall folk vise fram en gyldig flybillett, og hvorfor akkurat flybillett ??. Hvis jeg vil kjøre via Danmark, Tyskland, Holland, Belgia og inn i Frankrike før ferge til Dover, burde jo jeg fått billetter til en hel rad. Hva om jeg tar tog gjennom Europa, eller padler over Nordsjøen ? Dette blir kanskje uansett en hypotetisk problemstilling, siden vi her i Norge ikke får noe mer enn andre Supporterklubber, og i dette tilfelle kanskje null -0- billetter.
Dessuten er det fremdeles mulig å få flybilletter t/r for et par grunker ennå (gode tider 13-15.mai). Andre vil kanskje foreslå en rangering der de som var på semien får 1.pri. (slik rang blir mye brukt til billettkjøp rundtomkring på balløya). Jeg tror det uansett blir noen som blir misfornøyde her. Men hvis styret klarer det mesterstykket å skaffe billetter, støtter jeg uansett den avgjørelsen de tar - ene og alene av den grunn at det ikke ville blitt billetter uten dem.
Don’t plan to succeed, Work to succeed.
Brukerens avatar
JonC
Ivrig Stokie

Innlegg ingarklemmetsen » 24 Apr 2011, 21:18

Kan man evt. no bestille en billætt? Neida, loddtrækning må vel tel, hvis vi/dåkker får tak i billætta...

Håpe ihvertfall det e nån som klare å få sæ en plass på Wembley den 14. mai.

Æ jobbe på spræng herfra, tar kontakt her og der.......
ingarklemmetsen
Newbie

Innlegg bjørn123 » 24 Apr 2011, 21:20

Mitt forslag er jo selvsagt farget av at jeg har kjøpt biletter og skal på kampen uansett.Alikevel var mitt hovedanliggende å få vite hva styret tenker og foreslår her. Kanskje er det et hypotetisk problem siden de fleste tror det er liten sjanse å få noen billetter, men det er kanskje greit å ha noen prinsippielle kjøreregler for fremtiden...
bjørn123
Ivrig Stokie

Innlegg ingarklemmetsen » 24 Apr 2011, 21:26

Heldigris.... go tur. Joda, man må ha en plan. Det kan jo se ut som om d blir mange flotte kampa på The Brit utover høsten.
Vil jo samtidig oppforde til å unngå kjøp via billettsider på weben, kan være falske billetter, du havner til og med i værste tilfelle sammen med Man C fansen. Så vær forsiktig allemnann og lykke til i kampen om billetter.
ingarklemmetsen
Newbie

Innlegg JonC » 24 Apr 2011, 22:39

Ser ut til at flere må ut på det åpne (og noe dyrere) marked for å få tak i billetter. Denne brukte jeg en gang, men problemet var ikke å bestille eller betale, men å MOTTA billettene. Fikk dem levert etter mye mobilprat ca 30 min før kampstart (PL-kamp). Ser at du kan velge leveringsmetode her. Ikke alltid de funker like bra når du bor utenfor UK. Hotel Delivery er vel det beste alternativert (£10 ekstra), men skaff deg uansett et tlf.nr du kan ringe om du velger billetter på denne måten. Denne adressen la jeg også ut på tråden "Før Man C -Stoke".

http://www.livefootballtickets.com/fa-c ... -7914.html

Ser at Morten har en link hvor denne er svartelistet. WARNING!
http://www.safeconcerts.com/tickets/dir ... ckets-com/
Sist endret av JonC den 25 Apr 2011, 15:52, endret 1 gang
Don’t plan to succeed, Work to succeed.
Brukerens avatar
JonC
Ivrig Stokie

Innlegg Morten T. » 25 Apr 2011, 00:59

Vi skal ta en runde på det rett etter påske, gutter.

Vi hadde et bra opplegg i forhold til semifinalen, så får vi se om vi kan gjøre noe tilsvarrende HVIS SCSCoN får billetter til denne. I forkant av semifinalen var Svein N. i England og brakte billetter over hit for dernest å sende ut pr. post. Ikke sikkert vi får til noe tilsvarende denne gangen, men alt dette kommer vi selvfølgelig tilbake til.

Men jeg ville neppe ha tatt det for gitt at SCSCoN blir tildelt billetter til denne.
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie

Neste

Gå til Om Stoke

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest