FØR FA-CUPFINALEN STOKE - MANCHESTER CITY

Her diskuterer vi alt som har med vårt kjære Stoke City FC å gjøre

FØR FA-CUPFINALEN STOKE - MANCHESTER CITY

Innlegg torage » 17 Apr 2011, 21:20

Så skulle vi altså få oppleve at vi får vårt kjæreste supporterlag til finale i FA-cupen. Hva har skjedd med laget vårt?? Ikke bare vinner vi, men vi spiller jo helt fantastisk angrepsspill og bakover hadde vi full kontroll. Vi var nærmere 8 - 0 enn Bolton var redusering!!! Mens vi svever på skyene som har fulgt med på en halvgrei stream så kan vi bare tenke oss hvordan det er med alle supporterne som fikk fingeren ut og reiste over til Stokes nye merkedag i sin fotballhistorie 17. april. Men jeg tror vi alle unner dere denne fantastiske opplevelsen det må være og få være med på dette in live og den festen som følger etterpå :) Selv har jeg et ønske nå etter snart 40 års trofast ekteskap til denne klubben og få oppleve å reise over og debutere med å se dem in live i en cupfinale på Wembley med sikkert fulle tribuner. Noe større enn det, er nok bare en semifinale hvor en vinner 5 - 0 og vet at en har satt fotballhistorie denne dagen :))
Jeg venter derfor spent på informasjon her inne om supporterklubben kan få tilgang til billetter til denne store fotballfesten og hvordan en såfall kan melde sin interesse?
torage
Ivrig Stokie

Re: FØR FA-CUPFINALEN STOKE - MANCHESTER CITY

Innlegg kjartan » 17 Apr 2011, 22:26

Jeg har i alle fall kjøpt flybilletter til finalehelgen. Satser på at det ordner seg med kampbilletter... :-)
kjartan
Ivrig Stokie

Innlegg gunny » 18 Apr 2011, 09:05

kjartan skrev:Jeg har i alle fall kjøpt flybilletter til finalehelgen. Satser på at det ordner seg med kampbilletter... :-)

Samme her, flybilletter bestilt og så får vi krysse fingene for billetter til finalen!
gunny
Ivrig Stokie

Innlegg torage » 18 Apr 2011, 09:13

gunny skrev:
kjartan skrev:Jeg har i alle fall kjøpt flybilletter til finalehelgen. Satser på at det ordner seg med kampbilletter... :-)

Samme her, flybilletter bestilt og så får vi krysse fingene for billetter til finalen!

Følger nok opp her også. Så får det briste eller bære med billetter 8-) Må bare avklare avreisedag. Har dere spesielle områder dere finner hotell?
torage
Ivrig Stokie

Innlegg mahoney » 18 Apr 2011, 09:57

Flybilletter ble bestilt i går... Billetter ordner seg! Dette er "once in a lifetime". Vil sitte ringside når Stoke slår araberlaget og kan heve pokalen. Wembley here we come!!
mahoney
Ivrig Stokie

Innlegg torage » 18 Apr 2011, 12:50

Da har også jeg bestilt flybilletter. Fikk ok pris fra Rygge med Ryanair fra 13.-16. mai. Ordner det seg med billetter, blir dette en fantastisk opplevelse! :D
torage
Ivrig Stokie

Innlegg kjartan » 18 Apr 2011, 13:03

Har bestilt rom på Ramada Encure London West. £ 220 for et dobbeltrom fra torsdag til søndag. Beste pris fant jeg på siden Ramada.com. Frokost er da ikke inkludert, men kan kjøpes. Har bodd her tidligere. 300 meter å gå fra undergrunnsstoppet North Acton. Et lite kvarter med Central Line inn til sentrum (uten bytte). Flotte rom! Forholdsvis nære Wembley. Dødt område, men du er i sentrum på "no time".
kjartan
Ivrig Stokie

Innlegg carburetor » 18 Apr 2011, 14:28

Kan muligens bli vanskelig med billetter til finalen ettersom Stoke kun får 23000 billetter å selge, men håper det fikser seg. Lyst på en tur.
carburetor
Ivrig Stokie

Innlegg JonC » 18 Apr 2011, 20:29

Siden Stoke og Man City begge har nådd FA-Cupfinalen,blir det også eneste PL-kamp som flyttes denne helgen. Kampen på City of Manchester St. er satt opp selveste 17.mai, bare 3 dager etter finalen. KO er 2045 norsk tid.
Don’t plan to succeed, Work to succeed.
Brukerens avatar
JonC
Ivrig Stokie

Innlegg JonC » 18 Apr 2011, 23:24

Richard skriver at det kan bli vanskelig å få tak i billetter til fansen i Norge. Det er dessverre rett, tror jeg. Vi kommer aldri unna dette med sponsorer og folk som "okkuperer" seter de egentlig ikke er særlig interesserte i. Det som kanskje er mest frustrerende er at selskaper som det under kan, timer etter semien er avgjort, selge billetter i hopetall. Dette er sikkert "lovlige" selskaper, og det finnes sikkert noen der ute som har brukt dem. Jeg kjenner flere, billetter har de fått. Men da må du, som du sikkert vet, også punge ut. Ikke uvanlig med kr. 3500 til 5000 for billetter i FA-Cupfinalen.
http://www.livefootballtickets.com/fa-c ... -7914.html
Don’t plan to succeed, Work to succeed.
Brukerens avatar
JonC
Ivrig Stokie

Neste

Gå til Om Stoke

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest