Ny sesong

Her diskuterer vi alt som har med vårt kjære Stoke City FC å gjøre

Ny sesong

Innlegg Kjell Ola » 15 Jun 2016, 21:55

Her sit eg og ser på Franrike - Albania. Det gjev meg dessverre(?) ikkje høg puls, dårlege nerver, hopp opp av sofaen eller noko anna eg kan oppleve når eg ser fotballkamp. Så kom terminlista for PL 16/17. Rart, kanskje, men sjølv midtsommars midt under EM, kan eg lett gle meg til ein ny PL-sesong. Og det sjølv om eg som Stoke-supportar, nokså sikkert vil oppleve både ned- og oppturar også denne sesongen.

Start borte mot Middlesbourgh er ein svært vanskeleg kamp. Eit nyopprykka lag vil gje absolutt alt i 1. heimekamp. Så ein heimekamp mot Pep's ManC - huffoghuff. Når fortsetjinga så er Everton borte, eit lag som garantert ynskjer å vise seg frå ei betre side enn sist sesong, kan det bli ein tung start. Konklusjonen er at det uansett ikkje er lette kampar i PL. Men sjølv om det blir opp- og nedturar, vanskelege kampar og eg gjerne vil ha ein laang sommar, kan eg ikkje anna enn gle meg PL-start.

For min del er det også mykje enklare å gli ned i sofaen ein litt hustrig haust- eller vinterefta/kveld, enn nå, midtsommars, ljos og flott ute, å sjå kamp som langt ifrå, tenner meg på same måte som ein PL-kamp, særleg med mitt kjære Stoke.

Ha ein fortsatt fin sommar!
Kjell Ola
Ivrig Stokie

Re: Ny sesong

Innlegg Knut Ole » 24 Jun 2016, 12:47

En drøy måned ut i fotballferien kjenner man litt lengsel, men ikke noen akutt krise midtsommers. Vi har jo litt kontakt med et knippe Stokespillere gjennom EM-skjermen, og silly season er enda bare i startgropa. En svært sløv sesongavslutning ble heldigvis sukra med en god andreomgang mot WH og en praktheading av Diouf er fremdeles på netthinnen. Og hvilken super fellestur den helga. Lucky us!
Mye å se fram til høsten.....for min del tar jeg turen over i august og drar på bortetur til Riversude 13.aug.
I mellomtiden GOD SOMMER!
Knut Ole
Ivrig Stokie

Gå til Om Stoke

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest