stoke.no

Her diskuterer vi alt som har med vårt kjære Stoke City FC å gjøre

stoke.no

Innlegg Morten T. » 07 Aug 2015, 09:03

Jeg ser at Supporterunionen for Britisk Fotball har løftet frem http://www.stoke.no som en av de aller beste nettsidene for britisk fotball i Norge, bare slått av Manchester United. Og da skal vi huske på at supporterklubben til ManU er gigantisk i forhold til vår, de har flere heltidsansatte( jeg mener å huske at det er seks ) og de er også registrert som et firma som drives etter kommersielle prinsipper. Mens alt som blir gjort av ildsjelene i SCSBN gjøres på fritiden og sett i lys av det så er dette her egentlig en fantastisk prestasjon. Vi som har holdt på i supporterklubben i noen år har jo visst om dette lenge, men det er hyggelig å se at andre utenfor miljøet også legger merke til det.

Det er i all hovedsak Richard Prestegård som har bygd opp disse sidene og over flere år har han brukt mye tid og krefter( ved siden av studier og jobb ) på å bygge opp stoke.no til den flotte hjemmesiden vi har i dag. Allerede som ung kom Richard inn som skribent, full av pågangsmot og med meget gode skriveferdigheter og leverte artikkel på artikkel av høy kvalitet og med et tempo som vi "gamlegutta" kan bli småsvimle av. :)
Og Richard leverer ikke bare de gangene Stoke møter noen såkalte "storlag", nei han holder dampen oppe med stort og smått hele året rundt, og dette står det ekstra stor respekt av etter mitt syn.

Jeg synes at alle som har vært med i styre og stell i supporterklubben fortjener heder og ære på hvert sitt felt, men Richard fortjener virkelig en ekstra honnør for alt arbeidet han har lagt ned både i forhold til nettsider og ellers i supporterklubben. I tillegg er han en meget hyggelig, omtenksom og en særdeles oppegående fyr, og det har alltid vært en god kombinasjon.

Keep up the very good work, Richard. ;)
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie

Re: stoke.no

Innlegg Lilledino » 07 Aug 2015, 09:57

Helt enig og gratulerer Richard !!!

Dette er fantastisk levert.
Nå Glemmer herr Tveter i gleden over Stoke.no, at Potters news også har fått meget hederlig omtale i konkurranse om beste klubbavis.
Såvidt jeg erindrer er det Morten som er primus motor og redaktør i vår utmerkede publikasjon !

Strålende innsats begge to, og Stoke blir lagt merke til, også siden TV2 gir oss oppmerksomhet med å komme på Tordesnkjold, samt dekker Stoke- Pool med eget studio på Brit.
Proud to be a Potter !
Brukerens avatar
Lilledino
Ivrig Stokie

Innlegg gunny » 07 Aug 2015, 10:10

Gratulerer til både Richard og Morten! Full fortjent honnør for den jobben dei legg ned i nettside og medlemsblad. Det er ingenting som kjem av seg sjølv, og me er heldige som har nettredaktør og medlemsbladredaktør med deira iver, glød og kunnskap!
gunny
Ivrig Stokie

Innlegg vegar56 » 07 Aug 2015, 10:12

Lilledino skrev:også siden TV2 gir oss oppmerksomhet med å komme på Tordesnkjold, samt dekker Stoke- Pool med eget studio på Brit.

Akkurat her er jeg litt engstelig, da jeg har sett et klipp (på Facebook) fra Tordenskjold der gutter i rødt og hvitt synger "Delilah" mens TV2 er der med kameraene sine :lol: Håper ikke det blir vist på Sportskanalen :oops:

Men tilbake til temaet : Både stoke.no og Potter News holder høy kvalitet, og det har de som jobber med det all grunn til å være stolte av :D Godt jobbet !
Det er av og til småfeil på forsiden av stoke.no, plutselig vises bare en rekke små bilder i tillegg til siste sak, men det er som sagt småplukk.
Brukerens avatar
vegar56
Ivrig Stokie

Innlegg Richard Prestegård » 07 Aug 2015, 13:44

Morten T. skrev:Jeg ser at Supporterunionen for Britisk Fotball har løftet frem http://www.stoke.no som en av de aller beste nettsidene for britisk fotball i Norge, bare slått av Manchester United. Og da skal vi huske på at supporterklubben til ManU er gigantisk i forhold til vår, de har flere heltidsansatte( jeg mener å huske at det er seks ) og de er også registrert som et firma som drives etter kommersielle prinsipper. Mens alt som blir gjort av ildsjelene i SCSBN gjøres på fritiden og sett i lys av det så er dette her egentlig en fantastisk prestasjon. Vi som har holdt på i supporterklubben i noen år har jo visst om dette lenge, men det er hyggelig å se at andre utenfor miljøet også legger merke til det.

Det er i all hovedsak Richard Prestegård som har bygd opp disse sidene og over flere år har han brukt mye tid og krefter( ved siden av studier og jobb ) på å bygge opp stoke.no til den flotte hjemmesiden vi har i dag. Allerede som ung kom Richard inn som skribent, full av pågangsmot og med meget gode skriveferdigheter og leverte artikkel på artikkel av høy kvalitet og med et tempo som vi "gamlegutta" kan bli småsvimle av. :)
Og Richard leverer ikke bare de gangene Stoke møter noen såkalte "storlag", nei han holder dampen oppe med stort og smått hele året rundt, og dette står det ekstra stor respekt av etter mitt syn.

Jeg synes at alle som har vært med i styre og stell i supporterklubben fortjener heder og ære på hvert sitt felt, men Richard fortjener virkelig en ekstra honnør for alt arbeidet han har lagt ned både i forhold til nettsider og ellers i supporterklubben. I tillegg er han en meget hyggelig, omtenksom og en særdeles oppegående fyr, og det har alltid vært en god kombinasjon.

Keep up the very good work, Richard. ;)

Tusen takk for de fine ordene, Morten, og dere andre som la inn hyggelige svar til Morten sitt innlegg :D Dette er såpass gøy at så lenge jeg har tid, ork og energi til overs, så kommer jeg til å holde dampen oppe.
Nå må vi heller ikke glemme at Potters News ble nevnt som en av de beste medlemsbladene av Supporterunionen for Britisk Fotball og den skal du har minst like mye, om ikke mer, skryt for, Morten, for det bladet er fenomenalt bra! Den innsatsen og kvaliteten som legges ned der er bare helt enorm :D

Dette er skøy :D
STOKE CITY - SEEING IS BELIEVING
Richard Prestegård
Ivrig Stokie

Innlegg Torstein Norevik » 07 Aug 2015, 15:55

Tiltrer rosen for både kjempeflotte nettsider og et glimrende medlemsblad :D . Richard og Morten gjør en kjempejobb med de respektive produktene, for selv om dere bedyrer at dere også har medhjelpere er det liten tvil om at dere to drar det tyngste lasset på henholdsvis nettsidene og Potters News. :D

Tusen takk til dere begge. :D Men også til resten av styret, som også gjør en kjempejobb på andre områder, og bidrar sterkt og aktivt til at vi har en supporterklubb som andre supportere bare kan misunne oss. Det legges nå tydeligvis også merke til utenfor vår egen klubb. :D

Og ekstra imponerende er dette når vi vet at alt dette gjøres som frivillig innsats på fritiden !

Veldig bra jobba ! :D
Torstein Norevik
Ivrig Stokie

Innlegg radiola » 08 Aug 2015, 22:41

Er rett og slett stolte av dere, gutter!
radiola
Ivrig Stokie

Innlegg Knut Ole » 08 Aug 2015, 23:15

Meget meget velfortjent ros til Richard, både fra eksternt hold og internt. Kunnskapsrik, dedikert, nøyaktig og svært skrivefør. Stor ressurs til glede for alle oss øvrige supportere. Morten må også nevnes. PN blir trukket fram blandt de beste medlemsbladene for engelske lag. Og det stemmer! PN er et enestående supporterblad med masse interessant og relevant stoff, proft redigert av Morten.
SALUT til gutta, og som Gunnar skriver; det er ikke noe som kommer av seg sjøl. Tvert i mot - her ligger det masse hardt og proft arbeid bak. Til glede for gamle og nye lesere.
Knut Ole
Ivrig Stokie

Innlegg -Tottal- » 10 Aug 2015, 20:19

Det er bare å ta av seg hatten og si Congratz til alle som står bak kvaliteten til stoke.no!
Brukerens avatar
-Tottal-
Ivrig Stokie

Innlegg Lilledino » 20 Aug 2015, 18:00

Vi er ikke bare en klubb å regne med i PL, men også på hjemmebane hva gjelder sosaiale media, klubbavis og voksende medlemsmasse !!!
Proud to be a Potter !
Brukerens avatar
Lilledino
Ivrig Stokie

Neste

Gå til Om Stoke

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest