Blir det allikevel en kamp mot nedrykk? Har vi vært litt for høyt oppe i forhold til tabellplassering de siste ukene? Jeg mener fortsatt at vi var ALT FOR naive i overgangsvinduet!! Ok, vi tapte mot et topplag i går, og vi hang lenge med. Men, Manchester City har de siste ukene ikke fremstått som et topplag og viste vel strengt tatt heller ikke det i går, før vi gikk opp i limingen. Denne kampen plager meg ikke all verden, det er den troppen vi skal bruke nå når alt skal avgjøres som gjør meg søvnløs! En tropp som skal ta oss gjennom mange ligakamper og en lang reise i FA cupen. Vi er pr i dag plaget med skader på nøkkelspillere og det kommer nok flere samtidig som suspensjoner også kan ramme noen av våre spillere. I går manglet vi; Bojan, Shawcross, Walters, Pieters, Ireland, Wilson og Odemwingie. Benken vår var; Teixeira, Wilkinson, Palacios, Shenton, Adam, Sidwell og Butland. Uten sammenlignign forøvrig men City hadde disse på benken; Dzeko, Lampard, Navas, Sagna, Caballero, Jovetic og Demichelis.
Vi har rett og slett en syltynn stall for tiden og faren for at sesongen går litt i "dass" er faktisk til stede, rett og slett fordi vi IKKE valgte å styrke laget/troppen i overgangsvinduet. Håper inderlig jeg tar feil, at spesielt Shawcross er raskt tilbake og at skadene ikke kommer like hyppig som nå!
GOOOOOAAAARRRRRNNNNNN Stoke - and bring on Blackburn