Hughes har uttalt at det ikke blir mye bevegelse i dette vinduet og jeg synes det er greit. Stoke har en god nok tropp nå til å bli mellom nr. 8-15 og da er i hvertfall jeg fornøyd hvis de klarer det.
Allikevel vet jeg ikke helt om jeg skal tro mannen, for noen må vel/kan vel forsvinne ut og dermed åpne opp for nye kjøp/lån?
Jeg tror dette KAN skje og at disse er aktuelle for en exit:
Ryan Shotton - Ble klar for Derby 1. Januar.
Brek Shea . Back in the Land of the Free
Wilson Palacios - Etter mitt syn er han tidenes flopp i Stoke og MÅ ut dørene. Okei, Kenwyne Jones var også dyr og dårlig, men spilte i hvertfall av og til. Palacios raner klubben for penger hver eneste dag slik situasjonen er pr. dato.
Andy Wilkinson - Millwall skal være interessert i å forlenge lånet. Jeg tror det skjer og at han er ferdig i Stoke til sommeren.
Jamie Ness- på lån i Crewe. Jeg tror han blir værende på det nivået.
Maurice Edu - kommer aldri tilbake og går nok bare ut kontraktstiden
Oliver Shenton - Et talent som jeg tror vil bli lånt ut i andre halvdel av sesongen.
Jack Butland - KAN bli lånt ut for å få matchtrening.
Peter Crouch - KAN forsvinne hvis klubben får et godt tilbud
Glenn Whelan - Lever i det uvisse om han får ny kontrakt og KAN forsvinne i Januar.
Steven N`Zonzi - Har flere ganger ønsket seg vekk. Jeg utelukker ingenting i forhold til han.
Robert Huth - Får ikke spille lenger og blir kanskje solgt
Steve Sidwell - Kan han forsvinne allerede etter en hakv sesong? Har jo nesten ikke spilt!
Charlie Adam - har blitt linket vekk ganske lenge. Ikke umulig at det skjer.
Stephen Ireland - virker å være ute av det nå. Lånes ut/selges???
Jeg tror disse er de mest aktuelle, men alle forsvinner jo selvfølgelig ikke.
Jeg tipper det blir max 2 nye inn, og hvis det kommer noen så tror jeg det vil være unge spillere med fremtiden foran seg.