...stenger i morgen, mandag.
Jeg tror ikke det kommer til å skje så mye for Stoke sitt vedkommende. Max ett kjøp eller et sesonglangt lån.
Spillere på vei ut er jeg litt mer usikker på, men tror ikke det kommer til å skje all verden der heller.
Her er de jeg tror KAN være aktuelle får salg/utlån( i uprioritert rekkefølge ), men som nevnt( før noen sabler meg ned ): jeg tror ikke sjansen nødvendigvis er stor for at noen av disse forlater klubben heller:
Brek Shea - han tror jeg ganske sikkert blir solgt eller lånt ut. Mest sannsynlig solgt.
Jack Butland - Han blir nok lånt ut. Nå eller senere.
Andy Wilkinson - bør lånes ut eller selges
Peter Crouch - en bitteliten mulighet for at han forsvinner i dette vinduet.
Geoff Cameron - har blitt linket mot flere klubber og absolutt ikke umulig at han er på vei ut.
Jonathan Walters - Har vel blitt linket opp mot et salg lenge. Kanskje først og fremst fordi noen supportere helst ser at han forsvinner. Ingen umulighet at han finner seg ny arbeidsgiver i morgen.
Robert Huth - har sett noen tynne rykter de siste ukene på at han kan forsvinne, men tror det ikke før jeg får se det.
Wilson Palacios - hvis han ikke selges eller lånes ut nå vil det være en stor overraskelse.
Steven N`Zonzi - har ønsket seg vekk, men jeg tror og håper han blir værende.
Dionatan Teixeira - får neppe spille mye framover. Lånes ut?
Ryan Shotton - selges permanent til Derby?
Jamie Ness - er allerede på lån. Selges permanent?
Maurice Edu - blir vel værende på lån i hjemlandet USA eller selges?