Fellestur Stoke-West Ham

Her diskuterer vi alt som har med vårt kjære Stoke City FC å gjøre

Fellestur Stoke-West Ham

Innlegg bejori » 25 Aug 2014, 18:20

Hotell bestilt og fly bestilt. Flyet mitt ankommer Manchester kl. 10.05 på fredag og reiser igjen 13.45 på søndag. Dersom det er noen andre som reiser på disse tidene kan vi spleise på taxi. Har bestilt Pick Up service begge veier. Ser frem til en hyggelig helg i Stoke, gleder meg allerede! :D :mrgreen:
bejori
Ivrig Stokie

Re: Fellestur Stoke-West Ham

Innlegg geddi » 27 Aug 2014, 13:29

Da er hotell og fly fra Bergen bestilt til denne. Er i Manchester fredag 31 kl 20.40 lokal tid (21.40 norsk tid) Om noen ankommer et eller annet sted i nærheten av det så kan vi jo spleise på taxien.
VIS UNITA FORTIOR
geddi
Ivrig Stokie

Innlegg radiola » 27 Aug 2014, 22:53

Gleder meg noe veldig! Ankommer Manchester fredag kl 11.45. Hvis noen andre har samme ruteavgang - ja, så si fra! 40 pund er uansett ikke verre enn at jeg klarer det sjøl, men er vi to blir det altså desto flere Carlings på Tollgate! :-)
radiola
Ivrig Stokie

Innlegg bejori » 28 Aug 2014, 19:59

Da har jeg endret planene og venter på radiola, og tar taxi sammen med ham fra Manchester på fredagen, men der er plass til fler. :D
bejori
Ivrig Stokie

Innlegg monken » 28 Aug 2014, 20:56

radiola skrev:Gleder meg noe veldig! Ankommer Manchester fredag kl 11.45. Hvis noen andre har samme ruteavgang - ja, så si fra! 40 pund er uansett ikke verre enn at jeg klarer det sjøl, men er vi to blir det altså desto flere Carlings på Tollgate! :-)

Hei, æ landet i Manchester 10.40....blir gjerne med å dele på turen te Tollagate æ:-)
Frank Monkvik
Trondheim
monken
Ivrig Stokie

Innlegg monken » 28 Aug 2014, 20:58

bejori skrev:Da har jeg endret planene og venter på radiola, og tar taxi sammen med ham fra Manchester på fredagen, men der er plass til fler. :D

Hei, æ landet i Manchester 10.40....blir gjerne med å dele på turen te Tollgate æ:-)
Frank Monkvik
Trondheim
monken
Ivrig Stokie

Innlegg radiola » 30 Aug 2014, 08:47

Mr. White wine - det er greit! Da blir vi i alle fall tre. :-)
radiola
Ivrig Stokie

Innlegg Morten T. » 30 Aug 2014, 18:56

Jeg tipper jeg slenger meg med på denne, men vet ikke helt bankers før i slutten av september.
Alltid moro med fellsturer, så jeg håper det går i orden. ;)
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie

Innlegg Kjell Ola » 31 Aug 2014, 20:16

Eg er ikkje så van med å finne rimelege flybillettar. Kva ligg prisen på dei døkk har fått tak i og er det frå Gardermoen? Eg håpar eg får til å vera med på denne turen, høyrest ut som om det er utruleg artige turar.
Kjell Ola
Ivrig Stokie

Innlegg Morten T. » 31 Aug 2014, 20:54

Kjell Ola skrev:Eg er ikkje så van med å finne rimelege flybillettar. Kva ligg prisen på dei døkk har fått tak i og er det frå Gardermoen? Eg håpar eg får til å vera med på denne turen, høyrest ut som om det er utruleg artige turar.

Hei,
Prøv f.eks. å søke her: http://www.momondo.no/
Du kan søke på fly fra Norge til Manchester, Liverpool, Birmingham eller London og så videre med annen transport derifra. Fra Oslo går det jo fly til England fra både Gardermoen, Rygge og Torp( Ryanair ).

Nå viser det seg jo at Tollgate er fullbooka, men det går greit å bo andre steder også. Jeg har ikke bestilt og hvis jeg drar så må jeg finne et annet sted denne gangen, men det får tiden vise.

Du kan spare på flybilletten hvis du reiser på ukurante dager. De dyreste dagene er over på fredag og hjem på søndag. På den annen side så kan vinninga fort gå opp i spinninga fordi man jo må bo på hotell, spise på restaurant osv.
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie

Neste

Gå til Om Stoke

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest