Stoke-tur

Her diskuterer vi alt som har med vårt kjære Stoke City FC å gjøre

Stoke-tur

Innlegg Ulf » 05 Jan 2014, 23:41

Fredag 10 januar drar 5 fedrer fra Kråkerøy 98 (Fredrikstad) og 8 sønner til Stoke/Tollgate. Blir B kamp på lørdag, Everton mot Norwich.
Søndag er det storkampen mot Liverpool som gjelder. Det er 6 Liverpool supportere, 3 Stoke og ytterligere for anledningen 4 Stoke supportere som drar til balløya. Er det en kamp jeg virkelig ønsker vi skal vinne denne sesongen er det denne. Hadde vært såååå deilig å kunne slenge med leppa hele veien hjem :D

Gleden var stor i heimen i dag, når vi så at det også er mulighet for et møte med Man of the match etter kampen. Tollgate er et hotel i særklasse :D
Ulf
Ivrig Stokie

Re: Stoke-tur

Innlegg TrondG » 09 Jan 2014, 09:56

God tur!

Jeg og en kompis sitter og snuser på en spontantur selv. SCSBoN sine partoutkort er vel ikke tilgjengelige, noen som vet?
UTMP
Brukerens avatar
TrondG
Ivrig Stokie

Innlegg Ulf » 09 Jan 2014, 18:37

TrondG skrev:God tur!

Jeg og en kompis sitter og snuser på en spontantur selv. SCSBoN sine partoutkort er vel ikke tilgjengelige, noen som vet?

Takk for det, vi har ikke benyttet noen av kortene.
Ulf
Ivrig Stokie

Innlegg TrondG » 09 Jan 2014, 19:45

Da ble det tur på oss og i siste liten. Tollgate er stappfullt, så to av oss skal sove på et annet hotell. Det ordner de fantastiske vertene på Tollgate. :-) Alle fikk billetter, og vi gleder oss stort! Det blir uheldigvis et stopp innom Old Trafford for å se Manure tape mot Swansea, men la gå!
UTMP
Brukerens avatar
TrondG
Ivrig Stokie

Innlegg Svein Nilsen » 10 Jan 2014, 09:20

God tur til alle. Sesongkortene er solgt,da finnes det minst 4 nordmenn til på Tollgate :)
Svein Nilsen
Ivrig Stokie

Innlegg TrondG » 12 Jan 2014, 00:50

Godt å være på plass i Stoke etter å ha besøkt ultra-commerce Old Trafford. For en enkel kar vant til Brann Stadion ble det i største laget med 75.000 på tribunen. Nå er vi på plass på The Gables og kjører oss opp til morgendagens kamp på Britannia. La det bli en kamp med seier, uvær og totalkok!

God helg alle Stokies :-D
UTMP
Brukerens avatar
TrondG
Ivrig Stokie

Innlegg Richard Prestegård » 13 Jan 2014, 15:06

For en kamp dere fikk! Her må vi snakke valuta for penga selv om det ble tap :mrgreen:
STOKE CITY - SEEING IS BELIEVING
Richard Prestegård
Ivrig Stokie

Innlegg Ulf » 14 Jan 2014, 00:19

Ble nok en fantastisk tur til vårt kjære Stoke. Var en kjempekamp, Tollgate hadde ordnet billetter på Boothen End, og for en stemning det var. Vi møtte både Adam og Crouch etter kampen, men for meg var nok møte med Terry Conroy og Mike Pejic størst. Den hyggelige damen som organiserte møte med Man of the match, fikset også et eksklusivt møte med Terry Conroy for meg og mine sønner. Ble noen autografer på noen fotballkort fra 70 tallet av han :D En annen av de ansatte fikk ordnet møte med Mike Pejic for vårt reisefølge. Nå er det bare å glede seg til neste tur. :D
Ulf
Ivrig Stokie

Innlegg TrondG » 15 Jan 2014, 23:52

Det ble en helt fantastisk tur, der det viktigste for meg var å endelig få oppleve den faenivoldskheten som bor i Stoke-fansen på Britannia. For et leven; et sammensurium av glede, kok og hetsing. Så traff vi på en svært hyggelig og imøtekommende Peter Coates etter kampen (+ Adam og Conroy). Det var stas. :-)
UTMP
Brukerens avatar
TrondG
Ivrig Stokie

Innlegg carburetor » 03 Feb 2014, 16:49

jeg fortsetter på denna istedet for å starte ny tråd. Vi skal på vår første tur til Stoke i kampen mot Arsenal. Blir 2 Stoke, en Everton og svigefar som kun holder med Rosenborg. Vi gleder oss stort seff, men er jo lite suppoerter effekter å få tak i her til lands vis amn ikke bestiller. Antar det er flere supportersjapper der, hvilken anbefalens/har størst utvalg?
carburetor
Ivrig Stokie

Neste

Gå til Om Stoke

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest