Svein Nilsen skrev:At Stoke damene er flotte som få, er vel i beste fall en overdrivelse...........
TrondG skrev:Svein Nilsen skrev:At Stoke damene er flotte som få, er vel i beste fall en overdrivelse...........
Tilsluttes.
Lilledino skrev:TrondG skrev:Svein Nilsen skrev:At Stoke damene er flotte som få, er vel i beste fall en overdrivelse...........
Tilsluttes.
Det er noen da...
Morten T. skrev:Til og med gutta som er bosatt i Stoke har selvironi nok til å skjønne at både by og litt av hvert annet ikke kommer øverst på lista hva kommer til superlativer.
Det blir et slags sjarmerende forfall - på de aller fleste områder. Folk er utrolig vennlige og det holder for meg, men de jeg har vært borte i har heldigvis gangsyn og selvironi nok til å forstå at Stoke ikke er verdens navle. Det blir omtrent som om Kongsvinger eller Namsos skulle ha blitt kåra til Norges hippeste plasser. Alle skjønner at det hadde blitt feil.
TrondG skrev:Morten T. skrev:Til og med gutta som er bosatt i Stoke har selvironi nok til å skjønne at både by og litt av hvert annet ikke kommer øverst på lista hva kommer til superlativer.
Det blir et slags sjarmerende forfall - på de aller fleste områder. Folk er utrolig vennlige og det holder for meg, men de jeg har vært borte i har heldigvis gangsyn og selvironi nok til å forstå at Stoke ikke er verdens navle. Det blir omtrent som om Kongsvinger eller Namsos skulle ha blitt kåra til Norges hippeste plasser. Alle skjønner at det hadde blitt feil.
"Et sjarmerende forfall" - well put! Dessuten reiser man jo hvertfall ikke til England for damene - ikke om man er vant til flotte bergensjenter hvertfall.Selv om Storbritannia og sågar Stoke-on-Trent stiller svakt på det området, er det så mye, mye annet som veier opp - blant annet vennligheten som du nevner.
Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest