Oppfordring

Her diskuterer vi alt som har med vårt kjære Stoke City FC å gjøre

Oppfordring

Innlegg Svein Nilsen » 27 Nov 2013, 10:58

Alle dere som er medlemmer og har nytt godt av det fantastiske tilbudet som kommer medlemmer til gode er vel enige om at et medlemsskap i klubben du elsker er vel verdt en liten innvestering! Selv om du ikke opplevde tidenes fellestur, har spilt supportercupen, har bodd på Tollgate eller brukt våre sesongkort på Boothen End - du får Potters News i postkassa 4 ganger i året, du får et flott medlemskort og du er nå inne på en av de beste og mest oppdaterte hjemmesidene som finnes blant supporterklubber! Du får tilgang på andre gode medlemstilbud som bilskiltholder, visittkort, arrangementer osv. Det som er sikkert er at det sittende styret IKKE skal ligge på latsiden i fremtiden heller. Vi ER og SKAL være av de aller mest proaktive supporterklubber som finnes, til glede for dere som er medlemmer. Vi er rundt 600 medlemmer i SCSBN mens en kjønnsløs klubb som Manchester United har over 40.000, forstå det den som kan ;) . BLI MEDLEM I SCSBN!
Svein Nilsen
Ivrig Stokie

Re: Oppfordring

Innlegg geddi » 27 Nov 2013, 18:11

Alt Svein skriver her støttes 100%. Har vært med i noen år nå, og medlemskontingenten er vel blant mine beste investeringer. Får mye moro for lite penger og sjansen til å følge favorittklubben på nært hold. Har også oppnådd å få mange nye venner både fra Norge og fra Stoke. Og Stokedamene er dessuten flotte som få. :)
VIS UNITA FORTIOR
geddi
Ivrig Stokie

Innlegg Svein Nilsen » 09 Des 2013, 22:04

At Stoke damene er flotte som få, er vel i beste fall en overdrivelse...........
Snart kommer nok et fantastisk Potters News fra Morten, flere gamle travere har ennå ikke fornyet medlemsskapet........nå haster det skal du få noe skikkelig lesestoff å kose deg med i Jula.
Svein Nilsen
Ivrig Stokie

Innlegg TrondG » 10 Des 2013, 01:46

Svein Nilsen skrev:At Stoke damene er flotte som få, er vel i beste fall en overdrivelse...........

Tilsluttes.
UTMP
Brukerens avatar
TrondG
Ivrig Stokie

Innlegg Lilledino » 10 Des 2013, 11:08

TrondG skrev:
Svein Nilsen skrev:At Stoke damene er flotte som få, er vel i beste fall en overdrivelse...........

Tilsluttes.

Det er noen da...
Proud to be a Potter !
Brukerens avatar
Lilledino
Ivrig Stokie

Innlegg Morten T. » 10 Des 2013, 11:28

Til og med gutta som er bosatt i Stoke har selvironi nok til å skjønne at både by og litt av hvert annet ikke kommer øverst på lista hva kommer til superlativer.
Det blir et slags sjarmerende forfall - på de aller fleste områder. Folk er utrolig vennlige og det holder for meg, men de jeg har vært borte i har heldigvis gangsyn og selvironi nok til å forstå at Stoke ikke er verdens navle. Det blir omtrent som om Kongsvinger eller Namsos skulle ha blitt kåra til Norges hippeste plasser. Alle skjønner at det hadde blitt feil. :)
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie

Innlegg geddi » 10 Des 2013, 12:40

Lilledino skrev:
TrondG skrev:

Tilsluttes.

Det er noen da...

Jeg vet om ihvertfall en. :)
VIS UNITA FORTIOR
geddi
Ivrig Stokie

Innlegg Svein Nilsen » 10 Des 2013, 14:19

Jeg vet om ihvertfall en. :)[/quote]

He-he, du får ta den historien i en kommende utgave av Potters News. Under den nye spalten; kun for voksne
Svein Nilsen
Ivrig Stokie

Innlegg TrondG » 10 Des 2013, 14:39

Morten T. skrev:Til og med gutta som er bosatt i Stoke har selvironi nok til å skjønne at både by og litt av hvert annet ikke kommer øverst på lista hva kommer til superlativer.
Det blir et slags sjarmerende forfall - på de aller fleste områder. Folk er utrolig vennlige og det holder for meg, men de jeg har vært borte i har heldigvis gangsyn og selvironi nok til å forstå at Stoke ikke er verdens navle. Det blir omtrent som om Kongsvinger eller Namsos skulle ha blitt kåra til Norges hippeste plasser. Alle skjønner at det hadde blitt feil. :)

"Et sjarmerende forfall" - well put! Dessuten reiser man jo hvertfall ikke til England for damene - ikke om man er vant til flotte bergensjenter hvertfall. :D Selv om Storbritannia og sågar Stoke-on-Trent stiller svakt på det området, er det så mye, mye annet som veier opp - blant annet vennligheten som du nevner. :-)
UTMP
Brukerens avatar
TrondG
Ivrig Stokie

Innlegg Morten T. » 10 Des 2013, 16:46

TrondG skrev:
Morten T. skrev:Til og med gutta som er bosatt i Stoke har selvironi nok til å skjønne at både by og litt av hvert annet ikke kommer øverst på lista hva kommer til superlativer.

"Et sjarmerende forfall" - well put! Dessuten reiser man jo hvertfall ikke til England for damene - ikke om man er vant til flotte bergensjenter hvertfall. :D Selv om Storbritannia og sågar Stoke-on-Trent stiller svakt på det området, er det så mye, mye annet som veier opp - blant annet vennligheten som du nevner. :-)

Jeg skal ikke påberope meg egenskaper som hyperaktiv adonis med inngående kjennskap til alt som rører seg på verdensbasis, men det er neppe en vel bevart hemmelighet at man finner flere skatter i monarkiet Norge enn i monarkiet Storbritannia, ja. ;)
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie

Neste

Gå til Om Stoke

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest