Fellesturen

Her diskuterer vi alt som har med vårt kjære Stoke City FC å gjøre

Fellesturen

Innlegg Morten T. » 04 Nov 2013, 14:29

Var det bra eller var det bra, folkens? :D

Takk til alle som gjorde dette til en topp, topp helg! :)
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie

Re: Fellesturen

Innlegg Oddvin » 04 Nov 2013, 17:15

Dette var så absolutt bra. Stemmen begynner å komme tilbake og kroppen har begynt å normalisere seg igjen. Stiller på neste tur også.
Takk til alle som på hver sin måte gjorde dette til ei fantastisk helg, det er utrolig artig å få nye venner med samme lidelse som ein sjøl. Regner med å treffe mange av dåke igjen om ikkje så alt for lenge.
Oddvin
Ivrig Stokie

Innlegg Torstein Norevik » 04 Nov 2013, 17:21

Det var hverken bra eller bra, Morten, men kanonbra !!!! :D

Koste meg glugg i hjel hele helgen, så stor honnør til dere i styret for et topp opplegg ! Som jeg sa til flere av dere i styret der borte, så gjør dere en fantastisk jobb og jeg vet jeg snakker for mange når jeg retter dere en hjertelig takk for den glimrende jobben dere gjør !

Veldig, veldig hyggelig også å bli kjent med mange nye og veldig hyggelige mennesker, og treffe igjen andre like hyggelige "gamle kjente".

Er allerede begynt å glede meg til neste tur !

Takk for en strålende helg alle sammen ! :D
Torstein Norevik
Ivrig Stokie

Innlegg geddi » 05 Nov 2013, 01:39

Etter 14 fantastiske dager i solfylte Spania ble ferien avsluttet med 4 dager i smått hustrige Stoke-on-Trent. Men disse 4 dagene ble en sann opplevelse takket være fantastiske turkamerater, god stemning, flinke, hardtarbeidenede ledere og styremedlemmer og et smått legendarisk scoring fra den eminente keeperen Asmir Begovic.

Takk til alle sammen for en flott helg.
VIS UNITA FORTIOR
geddi
Ivrig Stokie

Innlegg radiola » 05 Nov 2013, 11:32

En flott tur med mange hyggelige mennesker. Som andre har sagt før meg: Styret fortjener virkelig ros og honnør for den innsatsen de legger ned i forkant av slike turer. Takk - på vegne av vanvittig mange!
:D
radiola
Ivrig Stokie

Innlegg Ole Roger Muhle » 05 Nov 2013, 12:30

Beste fellesturen, ever.
Kjempeopplegg hele tiden.
Takk til vårt fantastiske styre.
Brukerens avatar
Ole Roger Muhle
Ivrig Stokie

Innlegg Håkon Banks Steine » 05 Nov 2013, 15:25

Takk for turen folkens. See you next time :)
So, before, you come to break down the door,
Forgive me Delilah I just couldn't take anymore.
Brukerens avatar
Håkon Banks Steine
Ivrig Stokie

Innlegg Morten T. » 05 Nov 2013, 16:46

Bra at alle ser ut til å ha kommet seg helskinna hjem. :)
Jeg innrømmer glatt at jeg ikke har et kosthold til hverdags som består av Ale, Stout, Lager eller akkejakker som hovedrett til frokost og kjenner fortsatt etterdønningene av en snau uke med det på menyen, men det får gå. Jeg hadde det veldig gøy hele tiden og fikk til og med tid til å bedrive knusktørr og klinisk forskning av et x-antall puber i Port Vale-land, nærmere bestemt Burslem.
Jeg sier det igjen: Stoke har de hyggeligste supporterne, og det gjelder såvel nordmenn som engelskmenn. :-)

Mellomlanda forøvrig i Stavanger i går og holdt på å misse flyet videre til Oslo. Glemte selvfølgelig å stille tilbake klokka til norsk tid da jeg landa og kan anbefale alle andre som vil ha navnet sitt ropt opp på en flyplass om å gjøre akkurat det samme.
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie

Innlegg Svein Nilsen » 05 Nov 2013, 17:37

På vegne av oss som IKKE fikk vært med på fellesturen......ikke skriv mer om hvor fantastisk bra alt sammen var! ;) Vi har skjønt det og trenger ikke mere salt i såret........ :mrgreen:
Svein Nilsen
Ivrig Stokie

Innlegg TrondG » 06 Nov 2013, 18:11

Ser styret for seg en fellestur til våren? Jeg lengter tilbake til Tollgate, Britannia og den trivelige puben 5 min unna hotellet - den med han stamgjesten med hvitt hår og skjegg som hver kveld spanderte Jägermeister på meg og gutta! ;-)
UTMP
Brukerens avatar
TrondG
Ivrig Stokie

Neste

Gå til Om Stoke

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest