Charlie Adam

Her diskuterer vi alt som har med vårt kjære Stoke City FC å gjøre

Charlie Adam

Innlegg Morten T. » 18 Mar 2013, 19:44

Har sett at det de siste dagene fra flere hold har kommet fortellinger om at Charlie Adam titt og ofte er å se i hurra-meg-rundt byen Blackpool, hvor han visstnok både gambler og drikker relativt hardt. Spesielt etter farens død skal det ha eskalert. Vet ikke om det er noe hold i det, men jeg vet i hvertfall at sorgprosseser kan få et menneske til å gjøre en del rare ting,
Adam er kanskje den spilleren som har skuffa meg mest i årets sesong( i forhold til de skyhøye forventningene jeg hadde ), men om den relativt skrale innsatsen skyldes de forannevnte ryktene fra forskjellige hold i Stoke-on-Trent vites ikke, men det er kanskje ikke helt usannsynlig?
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie

Re: Charlie Adam

Innlegg Torstein Norevik » 18 Mar 2013, 20:51

Morten T. skrev:Har sett at det de siste dagene fra flere hold har kommet fortellinger om at Charlie Adam titt og ofte er å se i hurra-meg-rundt byen Blackpool, hvor han visstnok både gambler og drikker relativt hardt. Spesielt etter farens død skal det ha eskalert. Vet ikke om det er noe hold i det, men jeg vet i hvertfall at sorgprosseser kan få et menneske til å gjøre en del rare ting,
Adam er kanskje den spilleren som har skuffa meg mest i årets sesong( i forhold til de skyhøye forventningene jeg hadde ), men om den relativt skrale innsatsen skyldes de forannevnte ryktene fra forskjellige hold i Stoke-on-Trent vites ikke, men det er kanskje ikke helt usannsynlig?

Trist om det stemmer, håper i så fall han får hjelp til å snu det rundt. :?

Jeg er enig i at Adam har skuffa i forhold til forventningene. Men brukes han feil ? (han også.....) ;) :mrgreen: Altså Pulis skyld igjen ? :lol:

Jeg må innrømme at jeg ikke så Adam så mye mens han var i Blackpool, og hvor han var veldig bra. Men ut fra det jeg har lest spilte han vel der dypere på midten enn han gjør hos oss, hvor han vel har blitt brukt i en mer offensiv midtbaneposisjon. Hadde han kanskje kommet mer til sin rett om han hadde fått spille i Whelans posisjon, som en ballfordeler ? Er vel kanskje verdt et forsøk før vi avskriver han helt.... ;)
Torstein Norevik
Ivrig Stokie

Innlegg Morten T. » 18 Mar 2013, 21:02

Torstein Norevik skrev:
Morten T. skrev:Har sett at det de siste dagene fra flere hold har kommet fortellinger om at Charlie Adam titt og ofte er å se i hurra-meg-rundt byen Blackpool, hvor han visstnok både gambler og drikker relativt hardt. Spesielt etter farens død skal det ha eskalert. Vet ikke om det er noe hold i det, men jeg vet i hvertfall at sorgprosseser kan få et menneske til å gjøre en del rare ting,

Trist om det stemmer, håper i så fall han får hjelp til å snu det rundt. :?

Jeg er enig i at Adam har skuffa i forhold til forventningene. Men brukes han feil ? (han også.....) ;) :mrgreen: Altså Pulis skyld igjen ? :lol:

Jeg må innrømme at jeg ikke så Adam så mye mens han var i Blackpool, og hvor han var veldig bra. Men ut fra det jeg har lest spilte han vel der dypere på midten enn han gjør hos oss, hvor han vel har blitt brukt i en mer offensiv midtbaneposisjon. Hadde han kanskje kommet mer til sin rett om han hadde fått spille i Whelans posisjon, som en ballfordeler ? Er vel kanskje verdt et forsøk før vi avskriver han helt.... ;)

Jeg mener han var en av Premier Leagues absolutt beste spillere da han var i Blackpool og fikk faktisk frysninger på ryggen av og til av å beskue han og Vaughan( nå i Sunderland ) sine tidvise herjinger på midten....

Godt mulig Pulis bruker han feil, men virker han ikke litt utrent også? Litt mye egg, bacon, haggis og den skotske spesialiteten; Fritert Mars-sjokolade? :P
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie

Innlegg Torstein Norevik » 03 Mar 2014, 21:46

FA har bestemt seg for en reaksjon mot Charlie Adam etter episoden i Arsenal-kampen, der skotten er blitt beskyldt for bevisst å ha tråkket på Oliver Girouds legg.
Både Adam og Stoke er sterkt uenige i FA's beslutning, og vil i løpet av morgendagen trolig inngi sin versjon av episoden og argumentere mot straff av Adam.

http://www.teamtalk.com/stoke-city/9195 ... nt-conduct

For egen del synes jeg ikke det så ut som det var noen bevisst handling fra Adams side. Det blir litt klabb og babb og for meg ser det ut som om Adam mister balansen og - ved et uhell - planter knottene i Girouds legg når Adam prøver å gjenvinne balansen. Selvsagt sett med Stoke-briller, og Arsenal-supporterne vil selvsagt ikke være enige, men for min del synes jeg det ser strengt ut å straffe Adam for det som jeg opplevde som et uhell.

Vi ser også på Adams reaksjon etterpå at han med en gang unnskylder seg overfor Giroud, kanskje ikke den mest naturlige reaksjonen om han bevisst gikk inn for å skade franskmannen. :?
Torstein Norevik
Ivrig Stokie

Innlegg Bjarne » 03 Mar 2014, 23:23

Vel.... det har vært litt for mange slike fra Adams side. Det er forskjell på å spille hardt og på å spille grisete. Selv om han ser uskyldig ut etterpå så har vi vel alle sett nok fotball til å vite at det trenger ikke å bety noe. 8-) Det vil være fint om han kan være litt mindre rå!
Bjarne
Ivrig Stokie

Innlegg Lilledino » 04 Mar 2014, 10:32

Han må lære seg å kontrollere temperamentet sitt :

http://www.nrk.no/sport/fotball/adam-si ... 1.11581435
Proud to be a Potter !
Brukerens avatar
Lilledino
Ivrig Stokie

Innlegg Josef » 05 Mar 2014, 17:24

Klagen til Stoke var ingen suksess, dermed vil mest sannsynlig Adam få 3 kampers utestengelse.
Josef
Ivrig Stokie

Innlegg Svein Nilsen » 05 Mar 2014, 23:29

Helt utrolig av FA når Yaya Toure slapp unna i kampen mot Norwich!!!!! Ironisk at han ble matchvinner mot oss uken etter! Fotball er urettferdig ;)
Svein Nilsen
Ivrig Stokie

Innlegg Bjarne » 06 Mar 2014, 12:01

Helt utrolig av FA når Yaya Toure slapp unna i kampen mot Norwich!!!!! Ironisk at han ble matchvinner mot oss uken etter! Fotball er urettferdig ;)

det har du helt rett i...
Bjarne
Ivrig Stokie

Innlegg Lilledino » 06 Mar 2014, 12:56

Svein Nilsen skrev:Helt utrolig av FA når Yaya Toure slapp unna i kampen mot Norwich!!!!! Ironisk at han ble matchvinner mot oss uken etter! Fotball er urettferdig ;)

Kunne vært morsomt å høre hvordan FA argumenterer på hvorfor Adam fikk karantene og ikke Jaja (haha)..
Proud to be a Potter !
Brukerens avatar
Lilledino
Ivrig Stokie

Neste

Gå til Om Stoke

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest