Skadedagar i PL sesongen 2011/2012

Her diskuterer vi alt som har med vårt kjære Stoke City FC å gjøre

Skadedagar i PL sesongen 2011/2012

Innlegg Kjell Ola » 19 Sep 2012, 10:11

http://www.nrk.no/sport/fotball/meisterligaen/1.8322484

Dette tykkjer eg interessant lesing. Stoke er på 4.plass når det gjeld talet på skadedagar i PL i fjor. Og det er jo viktig å halde spelarane skadefrie så langt det er mogleg. Det kan jo bety at Stoke-spelarane er godt trente og derfor blir mindre skada. Det er også eit stort + til heile støtteapparatet rundt laget som ofte er gode medspelarar når det gjeld å halde spelarane friske. Og dette var ein sesong der vi var i EL så det var mange kampar.

Eg må si eg er nokså overraska over at ManU er på "topp". Der bør dei jo absolutt ha støtteapparat/trenarar ol. som kan nok om dette til å unngå så mange skadar.

Såg "litt" på Real Madrid - ManC i går. Både når Ronaldo og Messi er på bana, blir dei jo takla både ofte og hardt. Men er ikkje desse spelarane veldig sjeldan skadde?
Kjell Ola
Ivrig Stokie

Re: Skadedagar i PL sesongen 2011/2012

Innlegg Torstein Norevik » 19 Sep 2012, 10:55

Stoke har vel hatt bra tradisjon for å få spillere "fit" som knapt nok har spilt andre steder, pga. skader. Woodgate er vel et eksempel på det.

Så det kan se ut som om Stoke er bra rustet på dette området.

Lurer likevel på om det kanskje også kan være en sammenheng med at våre spillere jevnt over er store og sterke, og ikke så lette å skubbe seg på. Og derved muligens også mindre utsatt for skader ?
Torstein Norevik
Ivrig Stokie

Gå til Om Stoke

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest