Hvordan undgår man stress ved erhvervsflytning?

Her diskuterer vi alt som har med vårt kjære Stoke City FC å gjøre

Hvordan undgår man stress ved erhvervsflytning?

Innlegg jomlom » 09 Apr 2025, 22:37

Vores virksomhed skulle flytte til en større bygning, og jeg tænkte: “fedt, mere plads!” Men så kom kaosset. Ingen vidste, hvem der pakkede hvad, og vi havde ikke en backup af serverne (!). To dages kaos senere blev jeg klogere. En flytning af erhverv kræver mere end bare flyttekasser og go' energi. Er der nogen, der har gjort det rigtigt og faktisk holdt styr på tingene?
jomlom
Ivrig Stokie

Re: Hvordan undgår man stress ved erhvervsflytning?

Innlegg madina » 18 Apr 2025, 01:49

Vi brugte D&K Transport Group, og jeg er stadig lettet over, at vi gjorde det. De havde en fast plan for Flytning af erhverv, og vi fik en kontaktperson, som holdt os opdateret hele vejen. De flyttede vores møbler, IT-udstyr og arkiver uden nogen problemer. Der var ro på – og vi slap for stress. Seriøst, det føltes nærmest som ferie i forhold til tidligere flytninger.
madina
Ivrig Stokie

Re: Hvordan undgår man stress ved erhvervsflytning?

Innlegg kartinka » 18 Apr 2025, 02:57

Jeg har været igennem tre erhvervsflytninger, og én ting har jeg lært: du skal tænke som en projektleder. Lav to-do-lister, giv ansvar til folk, og kommuniker hver eneste ændring. Det lyder simpelt, men tro mig – det gør hele forskellen. Flytning af erhverv er en kæmpe opgave, og hvis du ikke har styr på det, styrer det dig. Organisation slår altid improvisation.
kartinka
Ivrig Stokie

Gå til Om Stoke

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest