Har du vært borti noe sånt?

Her diskuterer vi alt som har med vårt kjære Stoke City FC å gjøre

Har du vært borti noe sånt?

Innlegg jomlom » 03 Jan 2025, 15:22

Du vet hvordan det er når man har gamle, håndtegnede plantegninger som virkelig trenger å bli digitalisert, men det er så mye detaljer og små justeringer som må gjøres? Jeg har prøvd å gjøre det selv, men det er som å gjøre et puslespill uten bilde. Alt er rotete og tidkrevende, og jeg får ikke til å få det akkurat som jeg vil. Det føles som et prosjekt som aldri blir ferdig. Har du vært borti noe sånt? Hvordan fikk du det til?
jomlom
Ivrig Stokie

Re: Har du vært borti noe sånt?

Innlegg kartinka » 05 Jan 2025, 21:37

Ja, jeg skjønner hva du mener. Jeg hadde en lignende situasjon, og det var utrolig frustrerende. Jeg endte opp med å bruke en tjeneste som spesialiserer seg på digitalisering av plantegninger. De kunne omgjøre gamle skisser, PDF-er og til og med elektriske diagrammer til digitale filer som var mye enklere å jobbe med. Det sparte meg masse tid og stress. Hvis du trenger hjelp, kan du sjekke ut https://www.ruut24.com/no, de er flinke på akkurat det. Anbefales!
kartinka
Ivrig Stokie

Re: Har du vært borti noe sånt?

Innlegg madina » 05 Jan 2025, 22:08

Jeg synes egentlig det er bedre å gjøre det på egenhånd hvis man har tålmodigheten, men også innsikten i de tekniske aspektene. Det er noe med å sette seg inn i programvaren og hvordan ting fungerer på et mer personlig nivå. Jeg føler at jeg forstår tegningene bedre når jeg digitaliserer dem selv, selv om det kan ta tid. Det er en følelse av mestring i å gjøre det fra bunnen av, selv om det kan bli vanskelig noen ganger.
madina
Ivrig Stokie

Gå til Om Stoke

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest