Jag har försökt bygga upp mitt varumärke på sociala medier

Her diskuterer vi alt som har med vårt kjære Stoke City FC å gjøre

Jag har försökt bygga upp mitt varumärke på sociala medier

Innlegg jomlom » 26 Des 2024, 00:51

Jag har försökt bygga upp mitt varumärke på sociala medier, men jag känner att jag har kört fast. Jag får inte de interaktionerna och engagemanget jag förväntade mig. Visst, jag postar regelbundet, men det känns som om ingen ser mina inlägg. Jag har funderat på att kanske köpa annonser eller samarbeta med influencers, men jag är osäker på vad som verkligen skulle ge resultat. Är det någon som har några erfarenheter eller råd för att få ordentlig synlighet?
jomlom
Ivrig Stokie

Re: Jag har försökt bygga upp mitt varumärke på sociala medi

Innlegg kartinka » 26 Des 2024, 17:07

Jag har varit i samma sits och jag kan säga att det inte finns någon snabb lösning, men en bra start är att verkligen kolla på din målgrupp och vad som engagerar dem. Jag började få bättre resultat när jag började skapa mer interaktivt och värdefullt innehåll som folk ville dela. Att jobba med influencers kan funka, men bara om de matchar ditt varumärke och värderingar. Om du vill ha hjälp med att finjustera strategin kan du kolla på Sociala medier.
kartinka
Ivrig Stokie

Re: Jag har försökt bygga upp mitt varumärke på sociala medi

Innlegg madina » 26 Des 2024, 17:29

När det gäller att bygga ett varumärke på sociala medier tycker jag att det handlar mycket om att hitta rätt balans mellan organisk räckvidd och betald marknadsföring. För mig har det alltid varit viktigt att vara autentisk och ge värde till min målgrupp, istället för att bara posta för att posta. Att jobba långsiktigt och inte förvänta sig snabba resultat är också en viktig del. Jag tror på att bygga en genuin relation med följare, vilket i längden ger större resultat.
madina
Ivrig Stokie

Gå til Om Stoke

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 65 gjester