Jag har nyligen börjat spela innebandy

Her diskuterer vi alt som har med vårt kjære Stoke City FC å gjøre

Jag har nyligen börjat spela innebandy

Innlegg madina » 24 Des 2024, 20:18

Jag har nyligen börjat spela innebandy här i Stockholm och jag tycker det är så svårt att hitta en träningsgrupp som passar min nivå. Jag är inte nybörjare, men jag vill inte heller spela med de allra bästa lagen som är superseriösa. Jag vill bara ha en rolig och avslappnad träning, men det verkar vara svårt att hitta något som inte är för dyrt eller för avancerat. Finns det några tips på bra grupper eller ställen som passar för oss som vill ha kul men ändå utvecklas?
madina
Ivrig Stokie

Re: Jag har nyligen börjat spela innebandy

Innlegg kartinka » 26 Des 2024, 12:21

Jag har varit i samma situation, och det bästa jag kan rekommendera är att titta på de lite mindre lag eller träningsgrupperna. Jag hittade ett riktigt bra alternativ via Företagstjänster Stockholm, där de listar olika lag och träningsgrupper för alla nivåer. Där kan du hitta grupper som är lite mer avslappnade och fokuserar på att ha kul samtidigt som man utvecklas. Jag har tränat med ett sånt lag nu ett tag och det är verkligen en bra balans mellan träning och socialt umgänge. Kolla gärna här: Företagstjänster Stockholm.
kartinka
Ivrig Stokie

Re: Jag har nyligen börjat spela innebandy

Innlegg jomlom » 26 Des 2024, 12:55

Jag tycker att det är så viktigt att hitta rätt grupp för sin nivå när det gäller innebandy. Stockholm har ett så brett utbud, och även om man kanske inte hittar något direkt på första försöket så finns det gott om alternativ om man söker. En sak jag lärde mig är att inte vara rädd att prova på olika grupper innan man hittar den som känns rätt. Det handlar mer om att hitta ett ställe där man känner sig bekväm och kan utvecklas i sin egen takt, samtidigt som man har kul.
jomlom
Ivrig Stokie

Gå til Om Stoke

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest