Svein Nilsen skrev:Håpet lever, men "the fat lady" har rensket stemmen og åpnet munnen......... Det kan godt hende at Huddersfield får maks 1 poeng på sine siste 4 kamper, kanskje 0, Southampton har også et vanskelig program. Swansea får det også tøft, MEN ingen ting hjelper hvis vi ikke vinner kamper - og det er det vi ikke gjør for øyeblikket. Mitt tips; Vi havner foran Southampton, og à poeng med Huddersfield, men de går på noen tunge tap og vi går foran på målforskjell! Usikker på om jeg tror på det selv men......
Svein Nilsen skrev:Deilig med et poeng, og like deilig at Huddersfield og Swansea tapte. Synd at Soton vant, men totalt "vant" vi vel runden sammen med Soton. Huddersfield får ikke flere poeng, havner på 35 poeng. Tar vi 2 seire så havner vi på 36. Vi kan også gå foran Huddersfield på målforskjellen hvis de tar et poeng. Southampton har igjen Everton og Swansea borte og Manchester City hjemme. De kan ta max 3 poeng og totalt 35 poeng, realistisk! Swansea har Bournemouth borte samt Soton og Stoke hjemme. Slår de Soton så er de foran oss. Jeg har trua, MEN vi kan kun klare det med 2 seire. Slår vi Palace på lørdag blir det en sinnsyk spennende avslutning!
gmel skrev:Svein Nilsen skrev:Deilig med et poeng, og like deilig at Huddersfield og Swansea tapte. Synd at Soton vant, men totalt "vant" vi vel runden sammen med Soton. Huddersfield får ikke flere poeng, havner på 35 poeng. Tar vi 2 seire så havner vi på 36. Vi kan også gå foran Huddersfield på målforskjellen hvis de tar et poeng. Southampton har igjen Everton og Swansea borte og Manchester City hjemme. De kan ta max 3 poeng og totalt 35 poeng, realistisk! Swansea har Bournemouth borte samt Soton og Stoke hjemme. Slår de Soton så er de foran oss. Jeg har trua, MEN vi kan kun klare det med 2 seire. Slår vi Palace på lørdag blir det en sinnsyk spennende avslutning!
Jeg har også satt opp min egen lille tabell med samme konklusjon, men den første forutsetningen er to seire. CP imponerte vel i går, men har berget plassen. Hvis Swansea også er berget før siste runde har de kanskje også bare æren å spille for. Men det har vi sett noen ganger før, noen faller sammen, andre slipper seg løs. Men uansett: Vi må slå CP, ellers er det bare å sette opp en salgsbod i Stanley Matthews vei
Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 5 gjester