Før Stoke - Tottenham

Her diskuterer vi alt som har med vårt kjære Stoke City FC å gjøre

Før Stoke - Tottenham

Innlegg Kjell Ola » 09 Sep 2016, 18:59

Ja, da er landskamppausa over og vi er attende til kvardagen. Eg er skikkeleg spent framfor denne kampen, kanskje enda meir spent enn vanleg. Det blir spennande å sjå om dei siste nye får starte, og ja, det bør dei vel både Bony og Indi.

Eg har ikkje panikk pga berre eitt poeng til nå. Men det er IKKJE tvil om at 3-poengarane nå bør koma med ikkje altfor ujamne mellomrom. Fingers cross for at den fyrste 3-poengaren kjem i morgon, men det blir garantert ikkje enkelt mot eit godt Tottenham-lag.

God helg!
Kjell Ola
Ivrig Stokie

Re: Før Stoke - Tottenham

Innlegg vegar56 » 10 Sep 2016, 07:29

Har ikke noen god følelse for denne, men la oss håpe at måltørken til Harry Kane fortsetter ;)

Indy går vel rett inn på laget i Wollscheids posisjon, og Bony bør vel også starte. Så spørs det hvem som settes på høyre kant i fravær av Shaquiri, og det blir spennende å se om det blir plass til både Whelan, Allen og Imbula (det blir det om Bpjan spiller høyre kant).

Har tippet Spurs både til halvtid og til slutt, men du verden så gjerne jeg tar feil, spesielt vedr. sluttresultatet :D Lykke til !
Brukerens avatar
vegar56
Ivrig Stokie

Innlegg Knut Ole » 10 Sep 2016, 09:56

Spurs er krevende! Svært tøff motstand i dag.
Jeg leser at det veies for og i mot om våre to spennende og viktige ny-signeringer starter. Jeg tenke, JA de må da starte! MH må imidlertid gjøre helhetlige vurderinger som bla at både Indi og Bony har spilt lite seriefotball i det siste. Cameron gjorde seg vel ikke bort mot Everton.
Fra min barkrakk håper jeg som nevnt at begge starter (og Bony selvsagt blir matchvinner). Allen og Imbula sentralt. Hvis Bojan erstatter Shaqiri (som dessverre er langtidsskadet ) blir det kanskje enda en start for Whelan. Alternativt å ha Bojan i 10'er rollen og forsøke Ramadan el Walters på kant. Arnie er selvsagt på andre kant.
Johnson er i gang på treningsfeltet - matchfit?
Knut Ole
Ivrig Stokie

Innlegg Svein Nilsen » 10 Sep 2016, 14:44

Denne kampen skal og må vi vinne! Uansett motstander, på Bet365 stadium skal vi kunne slå absolutt alle! Jeg var så "uheldig" å være ringside på tilsvarende oppgjør i april, håper jeg aldri ser Stoke så hjelpesløse som de var da!
Bony starter garantert, Indi sannsynligvis. Knut Ole mener Shaq er langtidsskadet...er han egentlig det? Er det ikke en form for strekk som han holder på å riste av seg?
Vi har ALDRI hatt et så sterkt lag som nå - på papiret. Da er det opp til spillerne og MH sin strategi/taktikk å få det beste ut av de. Klarer de dette lukter det 5-6 plass. COME ON YOU MIGHTY, MIGHTY POTTERS!!!
Svein Nilsen
Ivrig Stokie

Innlegg Knut Ole » 10 Sep 2016, 22:14

Svein Nilsen skrev:Denne kampen skal og må vi vinne! Uansett motstander, på Bet365 stadium skal vi kunne slå absolutt alle! Jeg var så "uheldig" å være ringside på tilsvarende oppgjør i april, håper jeg aldri ser Stoke så hjelpesløse som de var da!
Bony starter garantert, Indi sannsynligvis. Knut Ole mener Shaq er langtidsskadet...er han egentlig det? Er det ikke en form for strekk som han holder på å riste av seg?
Vi har ALDRI hatt et så sterkt lag som nå - på papiret. Da er det opp til spillerne og MH sin strategi/taktikk å få det beste ut av de. Klarer de dette lukter det 5-6 plass. COME ON YOU MIGHTY, MIGHTY POTTERS!!!

Stemmer Svein, med langtidsskade mente jeg uaktuell i vel en mnd. Er vel en strekk som trekker noe ut i tid (halv-lang tid...?)
Dessverre funker ikke taktikk og samhandling i det hele tatt, og vi presterer like dårlig som i april / mai. Blir ikke noe 5-6 plass i år. Sorry!
Knut Ole
Ivrig Stokie

Gå til Om Stoke

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest