NÅ skal det avgjøres!

Her diskuterer vi alt som har med vårt kjære Stoke City FC å gjøre

NÅ skal det avgjøres!

Innlegg Svein Nilsen » 23 Jan 2016, 12:23

De neste 11 dagene skal vi spille 4 bortekamper som definitivt vil avgjøres vår sesong! To vanskelige bortekamper i ligaen som hvis bra med poeng vil gi oss heng på minst Europe League plass og to tøffe cupkamper som kan gi oss en Wembley tur i slutten av februar og plass i hatten når 5.runde i FA cupen skal trekkes. På kort sikt er cupkampene viktigst, de må vinnes for å definere cupsuksess, mens det jo er flere ligakamper hvor en dårlig kamp kan rettes opp.
Jeg har et par veddemål gående med noen kompiser på at Stoke havner høyere på tabellen enn Leicester når sesongen er over. Seier i dag gjør forskjellen "bare" 7 poeng, tap gjør nok at veddemålene er tapt!
Jeg er ALLTID optimist før kamper og virkelig TROR vi vinner hver kamp, uansett motstander eller formkurve. Så også denne gangen. Jeg tror vi banker skiten ut av Leicester, kjører over et tafatt Liverpool lag på tirsdag og tar oss til en ny Wembley finale, vipper en jevn kamp mot Palace til vår fordel neste helg og grisebanker Manchester United noen dager senere. DA er scenen satt for en fantastisk sesong for Stoke City og alle oss som er så ufattelige glade i denne herlige klubben! Lykke til alle Stokies.........gooooooooaaaaaaarrrrrrnnnnnn 8-)
Svein Nilsen
Ivrig Stokie

Gå til Om Stoke

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest