Stoke - Arsenal 17. Januar i Kristiansand!

Her diskuterer vi alt som har med vårt kjære Stoke City FC å gjøre

Stoke - Arsenal 17. Januar i Kristiansand!

Innlegg Lars » 11 Jan 2016, 23:13

Når nå Julen er over så vil jeg på nytt prøve å samle likesinnede til å ta turen ned til Harvey's Sportsbar for å overvære oppgjøret mot Arsenal 17. Januar.
Kampen vises i hele 1. etg(m/lyd) og på storskjerm i 2. etg(der vil det også vises håndball). Kampstart kl. 17:15.
Og det er fremdeles en ensom aktivitet å se Stoke på pub i Kristiansand så jeg håper noen kan være med å endre på det. :)
Lars
Ivrig Stokie

Re: Stoke - Arsenal 17. Januar i Kristiansand!

Innlegg Svein Nilsen » 12 Jan 2016, 00:35

Hei Lars,
Jeg er noen turer i Kristiansand med jobb et par ganger i året og bor alltid i sentrum hvor jeg hver gang besøker Harveys. En super sportspub med veldig god pubmat, godt øl (halv pris på torsdager!)og mange skjermer. Og de har noen veldig bra shuffleboards i andre etasje! Det overrasker meg at ikke flere i distriktet ser Stoke kampene der!! Goooaaarrrrnnnnn Stoke!
Svein Nilsen
Ivrig Stokie

Re: Stoke - Arsenal 17. Januar i Kristiansand!

Innlegg Lars » 12 Jan 2016, 00:56

Svein Nilsen skrev:Hei Lars,
Jeg er noen turer i Kristiansand med jobb et par ganger i året og bor alltid i sentrum hvor jeg hver gang besøker Harveys. En super sportspub med veldig god pubmat, godt øl (halv pris på torsdager!)og mange skjermer. Og de har noen veldig bra shuffleboards i andre etasje! Det overrasker meg at ikke flere i distriktet ser Stoke kampene der!! Goooaaarrrrnnnnn Stoke!

Jada, absolutt en flott plass å se fotball og forsåvidt spise en nydelig burger med god drikke til. Skulle en tur til KRS passe inn med en Stokekamp så får du hyle ut. :)
Lars
Ivrig Stokie

Gå til Om Stoke

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest