Er Pulis den rette for Stoke?

Her diskuterer vi alt som har med vårt kjære Stoke City FC å gjøre

Re: Er Pulis den rette for Stoke?

Innlegg radiola » 21 Jan 2015, 13:51

Mener å erindre at en del WBA-supportere en gang i tiden sa at "de heller ville rykke ned og spille attraktiv fotball enn å spille som Stoke og beholde plassen". Kan hende det er noen supportere som nå enten angrer på den uttalelsen - eller som ergrer seg over å ha fått Pulis som manager. Gruer meg likevel litt til bortekampen 14. mars.
radiola
Ivrig Stokie

Innlegg Svein Nilsen » 21 Jan 2015, 16:34

Jeg følger ikke veldig godt med på WBA, men så litt av kampen deres mot Everton på mandag. Tipper at mange av WBA supporterne var fornøyd med poeng, men ikke veldig imponert av måten de fremstod på. De var ok organisert men helt uten offensiv vilje til å skape noe som helst, og var vel griseheldige som fikk med seg et poeng.
Forøvrig var jeg på The Hawthornes og så deres hjemmekamp mot ManU i høst og merket meg da at de var et fryktelig dårlig fotballag! Selv TP kan vel ikke gjøre gull av gråstein......eller kan han det?
Svein Nilsen
Ivrig Stokie

Innlegg Richard Prestegård » 22 Jan 2015, 11:51

Svein Nilsen skrev:Jeg følger ikke veldig godt med på WBA, men så litt av kampen deres mot Everton på mandag. Tipper at mange av WBA supporterne var fornøyd med poeng, men ikke veldig imponert av måten de fremstod på. De var ok organisert men helt uten offensiv vilje til å skape noe som helst, og var vel griseheldige som fikk med seg et poeng.
Forøvrig var jeg på The Hawthornes og så deres hjemmekamp mot ManU i høst og merket meg da at de var et fryktelig dårlig fotballag! Selv TP kan vel ikke gjøre gull av gråstein......eller kan han det?

Jeg tror han klarer det. Eller i hvert fall en mellomting slik at WBA beholder plassen i PL.
STOKE CITY - SEEING IS BELIEVING
Richard Prestegård
Ivrig Stokie

Forrige

Gå til Om Stoke

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest