Han har jo surmulet litt tidligere, og gitt uttrykk for at han ønsker seg vekk. Nå ser det ut til å ha snudd, og det er i så fall gode nyheter for oss.

En meget god fotballspiller, og kanskje vår aller beste midtbanespiller ?
http://www.stokecityfc.com/news/article ... 45908.aspx
Jeg tror 9. plassen denne sesongen, og stilskiftet til å bli mer spillende lag, vil være momenter som vil gjøre oss enda mer attraktive for potensielle nye spillere. Med 9. plassen fremstår vi nå som et av de aller beste lagene utenom de lagene som jevnlig kjemper om plassene i Champions League og Europe League. Det bør gjøre oss attraktive for gode spillere, som likevel ikke er gode nok for lag som Liverpool, Arsenal , Tottenham, Chelsea, Manchester-lagene o.l., men som befinner seg i sjiktet like under.
Jeg er derfor veldig spent på hva vi kommer til å foreta oss i det kommende overgangsvinduet. Ut fra det Hughes har sagt vil det nok likevel ikke bli store endringer, men jeg tror nok likevel at en målhungrig spiss står høyt på ønskelisten.

Skulle gjerne også ha sett at vi hentet inn en god høyreback. Cameron begynte sesongen veldig bra, men jeg synes kanskje han falt litt av etter hvert. Synes også han er bedre offensivt enn defensivt, så kanskje vi burde bruke han høyere opp på banen ? Han er jo heller ikke høyre-back egentlig, så det er nok ikke hans favorittposisjon selv om han stort sett har løst oppgaven bra.
Wilkinson holder ikke nivået og er ingen løsning, så kanskje en "fullblods" høyreback kunne være noe å ha i tankene når det begynner å snakkes om forsterkninger foran neste sesong ?