Goal of the season 2013/2014

Her diskuterer vi alt som har med vårt kjære Stoke City FC å gjøre

Goal of the season 2013/2014

Innlegg TrondG » 10 Apr 2014, 22:14

Stem i vei, folkens! Lukter vel seier til Begovic... :mrgreen:

https://www.youtube.com/watch?v=RAHtUxNLoPY#t=51
UTMP
Brukerens avatar
TrondG
Ivrig Stokie

Re: Goal of the season 2013/2014

Innlegg Morten T. » 11 Apr 2014, 09:08

Mange fine mål der. Jeg holder en knapp på Adam mot ManU.
Skal jeg ta med det som skjer i forkant av en scoring også og vektlegge dette, så blir det scoringa til Ireland borte mot Swansea. Et utsøkt angrep. :)

Off-Topic: Registrerer forøvrig at du har bytta ut avataren av R.Reagan med en eller annen fyr jeg ikke kjenner til. Poenget er at det er bra at du har fjerna Reagan, Trond G. ;)
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie

Innlegg -Tottal- » 11 Apr 2014, 11:20

En fantastisk link :-)

Stemmer for Assaidi sin gåll mot Chelsea. Dette var vel også starten på oppturen for MH og hans menn.

Forøvrig burde Assaidi uten snev av tvil få fast plass i startoppstilling resten av sesongen (IMO).
Brukerens avatar
-Tottal-
Ivrig Stokie

Innlegg TrondG » 11 Apr 2014, 11:52

Morten T. skrev:Off-Topic: Registrerer forøvrig at du har bytta ut avataren av R.Reagan med en eller annen fyr jeg ikke kjenner til. Poenget er at det er bra at du har fjerna Reagan, Trond G. ;)

Jeg har byttet en Messias ut for en annen: Rikard Norling, selvsagt! Viktig å støtte opp om den karismatiske svensken i disse tøffe tider i Bergen. Reagan ligger i midlertid på lur dersom Norling skulle ta sin hatt og gå i fremtiden.. :)
UTMP
Brukerens avatar
TrondG
Ivrig Stokie

Innlegg gmel » 11 Apr 2014, 12:24

TrondG skrev:
Morten T. skrev:Off-Topic: Registrerer forøvrig at du har bytta ut avataren av R.Reagan med en eller annen fyr jeg ikke kjenner til. Poenget er at det er bra at du har fjerna Reagan, Trond G. ;)

Jeg har byttet en Messias ut for en annen: Rikard Norling, selvsagt! Viktig å støtte opp om den karismatiske svensken i disse tøffe tider i Bergen. Reagan ligger i midlertid på lur dersom Norling skulle ta sin hatt og gå i fremtiden.. :)

Du gjør nok lurt i å ha gamle Ronald liggende, kanskje du må ta han fram alt i morgen?
Nei da, Ulfane fra den lille byen innerst i Gannsfjorden er nok et par størrelser for små ..... :lol:
Brukerens avatar
gmel
Ivrig Stokie

Innlegg Morten T. » 11 Apr 2014, 12:48

TrondG skrev:

Ja, det er han ja( jeg trodde faktisk at han var svensk, men at det var en eller en annen politiker du hadde bilde av ;) ) Han virker ikke akkurat å ha det lett for tida.
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie

Innlegg Bjarne » 11 Apr 2014, 17:48

Men skal gullet "hem" så må rødtrøyene få opp farten. Husker første sesongen til Teitur, da jeg bodde i bergen som student, etter fire serierunder gikk de rundt på tribunen og samlet inn billetter i plastposer. De skulle gies til styret med krav om at islendingen skulle sparkes :lol:
Bjarne
Ivrig Stokie

Innlegg TrondG » 11 Apr 2014, 18:48

Fotball er helt klart en veldig spesiell greie for bergensere flest ja. Uansett får vi satse på at Brann bryter den helsvarte statistikken fra de siste 25 kamper på Vestlandet (0-9-16) i kveld, selv om Norling ligger på operasjonsbenken i Stockholm.

Tre poeng i dag og tre poeng i morgen så blir jo dette en riktig fin påske. :-)
UTMP
Brukerens avatar
TrondG
Ivrig Stokie

Innlegg geddi » 12 Apr 2014, 09:05

TrondG skrev:Fotball er helt klart en veldig spesiell greie for bergensere flest ja. Uansett får vi satse på at Brann bryter den helsvarte statistikken fra de siste 25 kamper på Vestlandet (0-9-16) i kveld, selv om Norling ligger på operasjonsbenken i Stockholm.

Tre poeng i dag og tre poeng i morgen så blir jo dette en riktig fin påske. :-)

Nå ble det bare 1 poeng på Brann i går, men poengsankingen har ihvertfall startet. Og Kristoffer Larsen's mål var en perle som selv Charlie Adam hadde vært stolt av. :D
Nå er Newcastle totalt ute av form og har en halvgal manager som soner 7 kampers karantene, så alt skal ligge til rette for en grei seier. Men Newcastle er vel litt desperate etter å vise at de er bedre enn de har vist i det siste så ingen må tro at det blir enkelt. Men jeg har tro på seier i dag. Det skal vi være gode nok til og vinner vi i dag har vi heng på 9 plassen også. Ikke mange ukene siden ingen trodde at noen kunne gjøre noe med de 9 første, men Stoke, og delis West Ham og Hull har vist god form i det siste så håpet om den beste plassering i PL noen sinne lever og er ved godt mot.
VIS UNITA FORTIOR
geddi
Ivrig Stokie

Innlegg bjørn123 » 12 Apr 2014, 11:12

Dersom Begovic går for mål , er det neppe noen tvil. Tviler derimot at han prøver på dette og da blir det jo bare tilfeldig og mye flaks. Stemmer på Adams kanontreff,men dette blir jo som å stemme på banens beste når 35 minutter gjenstår av kampen...: :lol:
bjørn123
Ivrig Stokie

Gå til Om Stoke

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest