Svakeste siden 1989(!)

Her diskuterer vi alt som har med vårt kjære Stoke City FC å gjøre

Re: Svakeste siden 1989(!)

Innlegg mfkpotter » 03 Des 2013, 11:18

Det finnes ingen tvil i verden om at Tony Pulis måtte forlate Stoke, å tro at Stoke var garantert videre spill i PL med han som manager er som å tro på flere julenisser samtidig. Det var på håret med nedrykk flere ganger og sist sesong var så tragisk på alle måter, at det ikke kunne fortsette. PC skjønte også selv at TP måtte bort, det støtter jeg 100%. Det som jeg ikke var like fornøyd med var at det var Mark Hughes som ble ny manager, akkurat der tror jeg den godeste PC gjorde et dårlig valg, og hvis det ikke forsterkes nå i januar så er jeg redd for at MH skal slite kraftig med alt daukjøttet TP klarte å hente inn.

Det ser heldigvis ut til at denne sesongen kan bli et tungt år for mange nede i sumpa, kanskje man overlever på 34 poeng og da trengs det bare 21 poeng til for å holde seg..
mfkpotter
Ivrig Stokie

Innlegg Morten T. » 03 Des 2013, 11:44

mfkpotter skrev:Det finnes ingen tvil i verden om at Tony Pulis måtte forlate Stoke, å tro at Stoke var garantert videre spill i PL med han som manager er som å tro på flere julenisser samtidig.

Tja, apropos julenisser. De som har spådd et nærmest garantert nedrykk i sesong etter sesong etter sesong( og vært svært, svært, svært bastante ) må vel snart erkjenne at den trosretninga de selv har sverget til i så mange år ikke stemte helt med virkeligheten, men lå nærmere opp til julenisser, alver og den slags...?
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie

Innlegg mfkpotter » 03 Des 2013, 12:24

Morten T. skrev:
mfkpotter skrev:Det finnes ingen tvil i verden om at Tony Pulis måtte forlate Stoke, å tro at Stoke var garantert videre spill i PL med han som manager er som å tro på flere julenisser samtidig.

Tja, apropos julenisser. De som har spådd et nærmest garantert nedrykk i sesong etter sesong etter sesong( og vært svært, svært, svært bastante ) må vel snart erkjenne at den trosretninga de selv har sverget til i så mange år ikke stemte helt med virkeligheten, men lå nærmere opp til julenisser, alver og den slags...?

Jeg har ikke tippet nedrykk hvert år, men at jeg ved flere anledninger og senest nå i vår trodde på nedrykk, det stemmer bra Morten. Nå var det til slutt små små marginer som holdt Stoke oppe, så langt borte var jeg ikke. Men jeg innrømmer glatt at gevinstene på langoddsene mine er alt for dårlig.

Det vi kan være enig om er at vi er uenig i avskjedigelsen av Tony Pulis.
mfkpotter
Ivrig Stokie

Innlegg Morten T. » 03 Des 2013, 12:25

mfkpotter skrev:
Morten T. skrev:

Jeg har ikke tippet nedrykk hvert år, men at jeg ved flere anledninger og senest nå i vår trodde på nedrykk, det stemmer bra Morten. Nå var det til slutt små små marginer som holdt Stoke oppe, så langt borte var jeg ikke. Men jeg innrømmer glatt at gevinstene på langoddsene mine er alt for dårlig.

Det vi kan være enig om er at vi er uenig i avskjedigelsen av Tony Pulis.

OK.
Shake hands og Remis, Rune. ;)
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie

Innlegg mfkpotter » 24 Des 2013, 12:42

21 poeng på 17 kamper er godkjent av Mark Hughes, han arvet en lurvete stall fra TP og bortsett fra noen kamper så har dette vært en godkjent start på sesongen.
TP hadde i fjor 24 poeng på de første 17 kampene, men karret til seg skarve 10 poeng på de 17 neste.
Jeg håper at Hughes får tak i et par solide forsterkninger i januar og at Stoke tar 26 poeng på de 17 neste.
Da kan Hughes klare å få Stoke over 50 poeng på første forsøk.....
mfkpotter
Ivrig Stokie

Innlegg gmel » 24 Des 2013, 14:41

Jeg mener det var på tide å skille lag med TP
Tror han ikke kunne tilføre oss mer. Men å tro at alt skulle bli bedre fra første dag med ny sjef var nok litt naivt.
Må si at jeg ble skuffet over signereringene i sommer, håper på mer suksess nå.
Det å kunne foreta avgjørende bytter er viktig, det trenger ikke bety at du har valgt feil i starten .
Det som kunne irritere med TP:
Klippekort
Ikke bytter i pausen
Defensive bytter på 1-0
Bytter i 89. min når vi lå under.
Ellers håper jeg det går bra med han videre, han gjorde en fantastisk jobb for Stoke!
Såvidt jeg kan skjønne har vi 4 mann som vi kan selge som andre PL lag kan være interessert i å betale noe særlig for:
Begovic, Shawcross , N'Zonsi , og Huth
Men forsvinner noen av de ser jeg mørkt på resten av sesongen.
Så jeg er redd den godeste Coates må grave dypt i pungen, de som forsvinner får han småpenger for.
Hva skal vi si om Assaidi?
Holder han mål, bokstavlig talt?
Brukerens avatar
gmel
Ivrig Stokie

Forrige

Gå til Om Stoke

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest