Fellesturen...

Her diskuterer vi alt som har med vårt kjære Stoke City FC å gjøre

Fellesturen...

Innlegg Morten T. » 29 Apr 2013, 20:48

...var svært vellykka!
Vil takke alle nordmenn som var over i helga. Kjernekarer og kjernedamer alle som en. Veldig hyggelige, trivelige og morsomme folk. :)
Fredagskvelden med Norgesvenn Conroy og Ruggiero var meget bra.
Matchen var en veldig fin opplevelse, selv om svakheten for øl i pausen gjorde at brorparten av oss gikk glipp av vinnermålet....
Etter match ble det møte med MOM Adam og Crouch pluss en feiring som sikkert flere sliter med den dag i dag...
Søndag reiste de fleste hjem, men Mr. Moen, hotelleier Adrian Oldfield( en særdeles ålreit fyr ) og undertegnede ble igjen og var med på en sending fra studioet til KnotFM som er en lokalradio i Stoke, og jeg skal hilse å si at vi nordmenn blir satt meget stor pris på for vår støtte og vi blir definitivt lagt merke til. Senere på kvelden ble det en lang og interessant prat med Conroy og vi var vel totalt 5-6 nordmenn på Tollgate den siste kvelden.
Jeg dro sliten og fornøyd hjem i dag og hva passa vel da bedre for å oppsummere helga enn at et realt lynnedslag i flyet avslutta hele turen med et smell?

Takk for turen, folkens, og send meg gjerne bilder eller en historie som kan brukes i Potters News!

Og til slutt:
WE ARE STAYING UP! :D :D :D
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie

Re: Fellesturen...

Innlegg Lilledino » 29 Apr 2013, 21:09

Uggha, glad jeg ikke satt i det flyet da, med min flyskrekk..
Proud to be a Potter !
Brukerens avatar
Lilledino
Ivrig Stokie

Innlegg Oddvin » 29 Apr 2013, 22:02

Henger meg på det du skriver, Morten. Sitter igjen med mange hyggelige minner og fått mange nye betjentskaper. Var sjøl så heldig at min kammerat i Leicester ordnet det slik at vi fikk hilse på Gordon Banks, stort øyeblikk for voksen mann (i den grad eg noen gang vil kunne kalles voksen). Var nok ikkje min siste tur til Stoke.
Oddvin
Ivrig Stokie

Innlegg vegar56 » 30 Apr 2013, 09:51

Og sønnen min fikk håndhilse på Peter Crouch, stort øyeblikk for han ;)
Brukerens avatar
vegar56
Ivrig Stokie

Innlegg TrondG » 30 Apr 2013, 10:39

Hver gang forum-folket vender tilbake fra "kålaholmen" (som farfar kaller England) med flotte opplevelser og minner i bagasjen, blir jeg mer og mer misunnelig! Er i grunn helt på trynet at jeg ikke har sett en eneste fotballkamp i løpet av de fem gangene jeg har vært i England. Høsten 2013 blir en milepæl for meg i så måte, forhåpentligvis!

Det er virkelig en fantastisk jobb styret gjør med å organisere disse turene. Det kan ikke undervurderes. Kudos!
UTMP
Brukerens avatar
TrondG
Ivrig Stokie

Gå til Om Stoke

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest