Før Arsenal-Stoke

Her diskuterer vi alt som har med vårt kjære Stoke City FC å gjøre

Før Arsenal-Stoke

Innlegg bejori » 31 Jan 2013, 00:03

Satt og så på Arsenal-Liverpool og tenker med gru fram mot lørdag hvis vi er på nivå som mot Wigan, dette kan bli stygt, men kampen skal jo spilles først. Wallcott kommer til å herje fælt er jeg redd. :(
bejori
Ivrig Stokie

Re: Før Arsenal-Stoke

Innlegg jørgen » 31 Jan 2013, 00:35

Det som er sikkert og visst er at kortspill på Adam og Wilko er en fin måte å tjene opp til sommerferie!

MEN, noe som er verdt å legge merke til er at vi har 1-5-3 på de siste 9 kampene våre og er FORTSATT på 10.plass. I tillegg er det bare 5 (!!) poeng opp til 7.plass! Det er helt sykt! Dette kunne vært året vårt i mine øyne. Tviler på at vi noen gang vil få et bedre scenario.
"Fuller is not a great goal scorer, just a scorer of great goals"
jørgen
Ivrig Stokie

Re: Før Arsenal-Stoke

Innlegg BoBle » 31 Jan 2013, 03:47

Hei, medsupportere. Jeg registrerte meg nylig her på forumet og håper å kunne bidra med god debattering. :)

Over til kampen mot Arsenal:

Min far er Arsenal supporter, noe som resulterer i at jeg ser noen kamper i ny og ne, og det vi trygt kan si er at Arsenal er fryktelig ustabile. Ja visst er det et godt lag med mange kvikke og tekniske spillere, men legger vi oss lavt (går Pulis offensivt ut i denne kampen skal jeg gå naken i Karl Johan) og klarer å frustrere Arsenalspillerne tror jeg mye er gjort.

Arsenal er jo det stikk motsatte av Stoke. Vi er overlegne fysisk og med presise dødballer og innlegg blir det garantert mål på Emirates.

Jeg har troen! Gleder meg til kampen.
GOOAAAAARN STOKE!
BoBle
Ivrig Stokie

Gå til Om Stoke

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest