Wilsons skade

Her diskuterer vi alt som har med vårt kjære Stoke City FC å gjøre

Wilsons skade

Innlegg Sven-Erik » 28 Okt 2012, 00:00

BBC meldte at det at han har brukket ankelen, men på twitter skriver Wilson at han har brukket sin fibula og håper på en rask bedring. Mine medisinske kunnskaper stopper her og aner ikke hva fibula er, men det er visst ikke så ille som ankelen.
Red & White & Stoke & Proud
Brukerens avatar
Sven-Erik
Ivrig Stokie

Re: Wilsons skade

Innlegg Richard Prestegård » 28 Okt 2012, 10:06

Fibula er det nest største leggbeinet hvis jeg ikke husker helt feil, så det kan ta alt fra noen uker til mange måneder. Tror vi får mer info om helsetilstanden hans i løpet av de nærmeste dagene.
STOKE CITY - SEEING IS BELIEVING
Richard Prestegård
Ivrig Stokie

Innlegg vegar56 » 28 Okt 2012, 18:51

Trist dag for Wilson, en uheldig utgang på en svært dårlig kamp fra hans side.
Brukerens avatar
vegar56
Ivrig Stokie

Innlegg JonC » 28 Okt 2012, 20:44

Richard Prestegård skrev:Fibula er det nest største leggbeinet hvis jeg ikke husker helt feil, så det kan ta alt fra noen uker til mange måneder. Tror vi får mer info om helsetilstanden hans i løpet av de nærmeste dagene.

Eller det minste beinet av de to vi har fra kneet og ned til ankelen om du vil. Fibula bærer ikke vekt, slik tibia gjør, som er det største av disse to. Nederste del av Fibula er den velkjente knoken på utsiden av ankelleddet.
Don’t plan to succeed, Work to succeed.
Brukerens avatar
JonC
Ivrig Stokie

Innlegg Richard Prestegård » 30 Okt 2012, 00:32

JonC skrev:
Richard Prestegård skrev:Fibula er det nest største leggbeinet hvis jeg ikke husker helt feil, så det kan ta alt fra noen uker til mange måneder. Tror vi får mer info om helsetilstanden hans i løpet av de nærmeste dagene.

Eller det minste beinet av de to vi har fra kneet og ned til ankelen om du vil. Fibula bærer ikke vekt, slik tibia gjør, som er det største av disse to. Nederste del av Fibula er den velkjente knoken på utsiden av ankelleddet.

Og derfor utdanner jeg meg til lærer og ikke fysioterapeut. Kroppen er fascinerende, men inneholder altfor mye :mrgreen: ;)
STOKE CITY - SEEING IS BELIEVING
Richard Prestegård
Ivrig Stokie

Innlegg JonC » 30 Okt 2012, 21:35

Richard Prestegård skrev:
JonC skrev:

Og derfor utdanner jeg meg til lærer og ikke fysioterapeut. Kroppen er fascinerende, men inneholder altfor mye :mrgreen: ;)

He-he. Da blir du det samme som meg. Jeg tok idrett årsenhet i lærerutdanningen, husker noe fra anatomien ennå. ;)
Don’t plan to succeed, Work to succeed.
Brukerens avatar
JonC
Ivrig Stokie

Innlegg O2Stokie » 02 Nov 2012, 11:45

JonC skrev:

Har faktisk knekt samme delen på samme beinet en gang for leeeeenge siden, husker jeg ikke feil tok det 2-3 mnd før jeg fikk lov av legen å begynne å trene igjen. Av alle ting røk benet under en tenniskamp! på vår gjemmelagde tennisbane oppe i nord (i et grustak), hehe.
O2Stokie
Ivrig Stokie

Innlegg -Tottal- » 02 Nov 2012, 20:55

Wilson har på ingen måte overbevist på sin backplass denne sesongen IMO. En nødløsning egentlig, siden det ikke finnes spesiellt bedre alternativer status qou. Jeg ville ha forsøkt Shotton på denne plassen, sammen med Ethers på ving. Begge våger å utfordre og har fart i beina. Etherington har tilogmed en ganske vass innleggsfot, så fortjener absolutt plass på første ellever....Til høyre har Cameron vist gode takter. Det er bra, siden Wilco varierer med å være en løs kanon, men varierende ferdigheter. Det er vanskelig å ikke like mannen....med det er på tide å vise at ferdigheter/...og ikke bare guts kan være på et PL nivå.
Brukerens avatar
-Tottal-
Ivrig Stokie

Gå til Om Stoke

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest