Når det gjelder Blackburn, synes jeg ikke det er altfor mye interessant, men synest likevel at både N’Zonzi og Hoilett høres ut som spennende spillere. Unge og fremadstormende, likevel med en dose Premier League erfaring i ryggsekken. N’Zonzi ble av fansen kåret til årets spiller i 2009/10 sesongen, og har flere U-21 kamper for Frankrike. Hoilett har på sin side fått oppmerksomhet fra en rekke klubber, også litt større klubber så vidt jeg har forstått, og er ansett som et stort talent.
Også Martin Olsson, 23-årig landslagsspiller for Sverige, kunne nok sikkert ha styrket vår venstreback-posisjon, og frigjort Wilson til sentral midtbane. Så mange fler som ville kunne gå inn å styrke vår første-ellever kan jeg ikke se hos Blackburn.
Også Wolverhampton har spillere som kunne ha vært interessante for oss, og jeg tenker da først og fremst på Matt Jarvis og Steven Fletcher. Sistnevnte har 11 mål på 29 kamper i år, på et lag som rykket ned, og hadde også 10 mål på 29 kamper i fjor, så han vet hvor målet står. Jarvis har landskamp for England så sent som i fjor, og vi (Huth) har ved selvsyn fått se hva fyren kan være i stand til å utrette på vingen. Begge etter min mening spillere som kunne ha forsterket oss, i det minste i stallen og trolig også i en første-ellever.
For et par sesonger siden ville jeg også ha nevnt Doyle og O'Hara, men begge har vært plaget med skader og ikke spilt opp mot vanlig standard. 4 mål på Doyle i år skremmer ingen.
Andre spillere fra disse klubbene ? Fra andre klubber ? Synspunkter ?