Før Chelsea-Stoke

Her diskuterer vi alt som har med vårt kjære Stoke City FC å gjøre

Re: Før Chelsea-Stoke

Innlegg Svein Nilsen » 08 Mar 2012, 14:00

Alt dreier seg om å tørre! Ingen blir vel overrasket om TP stiller ultradefensivt med Delap på høyrekanten og Walters i en svært defensiv spiss rolle. I verste fall stiller vi med 3 stoppere. Antar at vi stiller i en 4-4-0-1-0-0-1 formasjon og tror laget blir;

Bego
Shotton-Huth-Shawx-Wilson
Delap-Whelan-Whitehead-Ethers
Walters
Crouch

men håper på;
Bego
Shotton-Huth-Shawx-Wilson
Pennant-Whelan-Palacios/Arismendi-Ethers
Fuller-Crouch
Svein Nilsen
Ivrig Stokie

Innlegg Morten T. » 09 Mar 2012, 15:47

Delap og Wilkinson skal være tvilsomme til denne.

Vi kan ta Chelsea her. De har et veldig godt lag på papiret, men de fungerer ikke særlig godt sammen. Her kan vi slippe opp og prøve, synes jeg. Noe alà bortematchen mot Valencia i innsats, guts og offensiv vilje, og vips! Three points i boks! :)
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie

Innlegg Knut Ole » 09 Mar 2012, 17:32

Må si jeg har irritert meg over chelsea i moderne tider, mest pga. image (fiff, beste-vestkant),altfor mye penger – kjøp og kast holdning, noen spes. ekle spillerprofiler. Den ganske usmakelig holdningen klubben har til managere bidrar til at laget ikke klarer å holde stabilt høyeste nivå (og det er jo på en måte fint). Elvis Costello har en tidløs favoritt-låt i så måte: http://www.youtube.com/watch?v=eYf7pKeSpmQ
Har vært et par ganger på Stamford Bridge, en gang sang noen tusen norske fullstendig ut hjemmefansen, og en annen anledning var det taust og tyst kanskje pga. 1-1 resultat. Kjedelig :-/

En overraskende seier til gutta fra Staffordshire i morra hadde smakt særdeles deilig.
Knut Ole
Ivrig Stokie

Forrige

Gå til Om Stoke

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest